סגור
בנו של מוקש אמבאני אננט אמבאני עם ארוסתו במסיבת האירוסין הודו
בנו של מוקש אמבאני עננט אמבאני עם ארוסתו במסיבת טרום החתונה (צילום: Reliance group/AP)

ריהאנה, קוסם ו-500 מנות: כך חגג האיש העשיר באסיה מסיבת טרום חתונה לבנו

מסיבת טרום החתונה של עננט, בנו הצעיר ביותר של מוקש אמבאני שהונו מוערך ב-114 מיליארד דולר, עם זוגתו נמשכה שלושה ימים וכללה גם ביקור בשמורת חיות. 1,200 האורחים כללו את איוונקה טראמפ, מארק צוקרברג וביל גייטס

האיש העשיר באסיה מחתן את הבן שלו, ובהתאם למעמד לא חוסך בהוצאות. מסיבת הטרום חתונה של עננט אדאני, בנו הצעיר של מוקש אמבאני שעומד בראש תאגיד רילאיינס והונו מוערך ב-114 מיליארד דולר, עם בת זוגו ראדהיקה מרצ'אנט, יצאה לדרך כבר ביום שישי ונמשכה שלושה ימים. טקס הנישואים עצמו ייערך רק ביולי, אך זה לא הפריע לזוג ולאורחים המכובדים לחגוג בשלל אירועים שונים, ביניהם הופעה של ריהאנה, מופע של הקוסם דיוויד בליין וביקור במקלט להצלת חיות.
לפי הדיווחים, 1,200 אורחים הגיעו לאירוע שהתקיים בעיר ג'מנג'ר בסמוך לבית הזיקוק המרכזי של רילאיינס במדינת גוג'אראט במערב הודו. בין האורחים המפורסמים היו גם איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר, מארק צוקרברג, ביל גייטס וסונדר פיצ'אי וכן מנכ"ל דיסני בוב איגר – בשבוע שעבר הכריזו שתי החברות על שיתוף פעולה בתחום הסטרימינג בהודו – ובעל השליטה בנמל חיפה גאוטם אדאני. האורחים קיבלו מבעוד מועד קוד לבוש המתפרש על פני תשעה עמודים, וכולל לבוש הודי מסורתי לאירועי היום השני, ולבוש בסגנון "ג'ונגל" לביקור בשמורת החיות. בנוסף הועמדו לרשותם מעצבי שיער ומאפרים, אך על בסיס הקודם זוכה.
החגיגות הלא רשמיות נפתחו כבר ביום רביעי אז אירח הזוג המאושר ארוחה ל-51 אלף תושבים מקומיים. לאורך שלושת ימי החגיגות הוגשו לאורחים 500 מנות שהוכנו בידי מאה שפים.
ההופעה של ריהאנה כללה 19 שירים. "אני פה כדי לכבד את עננט וראדהיקה. תודה שהזמנתם אותי ושאלוהים יברך את הזיווג", אמרה במהלך ההופעה. לפי ההערכות היא הרוויחה בין 6 מיליון דולר ל-9 מיליון דולר עבור ההופעה. שמורת החיות שבה טיילו האורחים כוללת מעל 2,000 חיות ואת בית החולים הגדול ביותר לפילים.
אמבאני ידוע בחגיגות הראוותניות שלו. ב-2018 בחגיגות החתונה של בתו הופיעה ביונסה, והמוזמנים כללו בין השאר את הילארי קלינטון ושנה לאחר מכן הופיע כריס מרטין בחגיגות החתונה של הבן הגדול, ואדם לווין שר לזוג סרנדה.
הזוג הצעיר יוכל להתגורר חלק מהזמן בדובאי, שם רכש ב-2022 אמבאני האב לבנו את הבית היקר ביותר בנסיכות בשווי של 80 מיליון דולר.