סגור

בלעדי
חנן מור מכר מניות ב-2 מיליון שקל - מנהל ההסדר הורה לו לעצור

אירוע שבו בעל השליטה היוצא, בחברה שנמצאת על סף אישור הסדר נושים, מוכר מניות של החברה, הוא לא מקובל. ל"כלכליסט" נודע כי נאמן ההסדר עו"ד אהוד גינדס זעם כשנודע לו על המכירה - הוא הורה למור לחדול ולהימנע מכל דיספוזיציה במניות החברה

אירוע חריג מאד נרשם בימים האחרונים בשוק המקומי, כשמרכזו חנן מור, שמכר מניות של החברה, בשעה שהיא נמצאת במהלך של הסדר חוב.
אירוע שבו בעל השליטה היוצא, בחברה שנמצאת על סף אישור הסדר נושים, מוכר מניות של החברה, הוא לכל הפחות לא מקובל (ובמילים פחות דיפלומטיות, מוזר מאד). אך כאמור זה מה שקרה בימים האחרונים בחנן מור.
לפי דיווח שהוציאה החברה לבורסה, בעל השליטה היוצא מכר מניות ב-2 מיליון שקל, לפי מחיר של 1.93 שקלים למניה. הדיווח גורר צלילה של יותר מ-20% במניה, למחיר של סביב 1.4 שקלים.
לכלכליסט נודע כי נאמן ההסדר עו"ד אהוד גינדס זעם כשנודע לו על המכירה והוא הורה מוקדם יותר היום למור לעצור את מכירת המניות ולהימנע מכל דיספוזיציה במניות החברה.
בסביבת ההנהלה הנוכחית של החברה אמרו כי יעשו התחשבנות מול מור בסיום ההסדר, ולא יהססו לגבות ממנו כספים ככל שיידרש לקופת ההסדר, בשל המהלך.
סביב החברה תהו גם מי רכש את המניות, בשעה שבעלי המניות הנוכחיים אמורים להידלל בהסדר ל-2% בלבד ממניות חנן מור החדשה.
שווי המניות שנשארו בידי מור עומד כרגע על כ-10 מיליון שקל (7.5 מיליון מניות). שותפו אבי מאור הוא שותף מלא לאחזקה וככל הנראה גם למכירה משום שהשניים מחזיקים במניות החברה דרך חברה משותפת.