סגור
חברת תעופה סינגפור איירליינס הכי טובה 2018
מטוס של סינגפור איירליינס (צילום: Peter Gronemann/Flickr)

בפעם החמישית: סינגפור איירליינס נבחרה לחברת התעופה הטובה בעולם

חברת התעופה של סינגפור הדיחה מפסגת הדירוג של Skytrax את קטאר איירווייז. הדירוג, שבו משתתפות 325 חברות, מתבסס על סקר שנערך בקרב כ-20 מיליון נוסעים

סינגפור איירליינס נבחרה לחברת התעופה הטובה בעולם, והדיחה מהפסגה את קטאר איירווייז, כך לפי הדירוג השנתי שפרסמה חברת Skytrax. הדירוג, שבו משתתפות 325 חברות מרחבי העולם, מתבסס על סקר שנערך בקרב כ-20 מיליון נוסעים.
זו הפעם החמישית שבה סינגפור זוכה בתואר. "זה הישג מדהים מבחינתה של סינגפור איירליינס לזכות בתואר החברה הטובה בעולם ב-2023", אמר אדווארד פלייסטד, מנכ"ל סקייטרקס. החברה הגיעה להישג בזכות ציונים גבוהים שקטפה במרבית הקטגוריות, ובהן המחלקה הראשונה הטובה ביותר וחברת התעופה הטובה ביותר באסיה. "אנחנו אסירי תודה ללקוחות שלנו עבור הנאמנות המתמשכת שלהם והחיבה כלפי סינגפור איירליינס. במהלך המגפה התמיכה והעידוד שלהם העניקו לנו את הכוח והנחישות להתגבר על אתגרים חסרי תקדים", אמר מנכ"ל החברה גו צ'ון פונג בטקס שהתקיים במהלך התערוכה האווירית בפריז.
קטאר איירווייז נאלצה להסתפק השנה רק במקום השני, אך היא יכולה להתנחם בתארים אחרים שקטפה, הכוללים את מחלקת העסקים הטובה בעולם וחברת התעופה הטובה ביותר במזרח התיכון. אחריה דורגה חברת התעופה היפנית אול ניפון במקום השלישי, והיא גם הוכתרה לחברה הנקייה ביותר. אמירייטס וג'פן איירליינס דורגו במקומות הרביעי והחמישי, בהתאמה. ג'פן איירליינס היא גם בעלת מחלקת התיירים הטובה ביותר. שאר העשירייה כוללת את טורקיש איירליינס, אייר פרנס, קת'אי פסיפיק, EVA אייר וקוריאן אייר.
דלתא איירליינס, שדורגה במקום ה-20, הייתה החברה האמריקאית היחידה בקרב 20 הגדולות. כווית איירווייז הוכתרה כחברת התעופה המשתפרת ביותר. השנה הושקה קטגוריה נוספת – החברה הידידותית ביותר למשפחות, והתואר הוענק לאייר קנדה. הסיבות לבחירה בה כוללות ארוחות המותאמות לילדים, חבילות צעצועים ופעילויות, בידור מותאם ומדיניות הושבה במיוחד למשפחות.

10 חברות התעופה הטובות בעולם:

10. קוריאן אייר
9. EVA אייר
8. קת'אי פסיפיק
7. אייר פרנס
6. טורקיש איירליינס
5. ג'פן איירלינס
4. אמירייטס
3. אול ניפון
2. קטאר איירווייז
1. סינגפור איירליינס

הסקר בוצע על ידי חברת Skytrax. לסקר המלא לחצו כאן