סגור

פוטו כלכליסט

ברייטון כן מחכה לי: אלטרנטיבות ראויות לערים עמוסות תיירים באירופה

בקיץ הקרוב הערים המרכזיות באירופה צפויות להיות עמוסות בתיירים. אם אתם מעוניינים להצטופף פחות, מצאנו עבורכם כמה אלטרנטיבות ראויות

  1. פוטו ערים באירופה ברייטוו
    1.
    ברייטון במקום לונדון. האחות הקולית והצבעונית יותר של לונדון, שמגיעה עם בונוס בצורת חוף ים (צילום: Vladislav Gajic / shutterstock)
  2. פוטו ערים באירופה קוימברה פורטוגל
    2.
    קוימברה במקום ליסבון. ליסבון אהובה על התיירים הודות בין השאר לבניינים הצבעונים והמבנים ההיסטורים. את כל זאת ועוד אפשר למצוא בקוימברה הסמוכה (צילום: saiko3p / shutterstock)
  3. פוטו ערים באירופה מילוס יוון
    3.
    מילוס במקום סנטוריני. האי מילוס מרוחק מסנטוריני מרחק נסיעת מעבורת קצרה, ומציע נופים וחופים בלי העומס המאפיין את סנטוריני (צילום: Georgios Tsichlis / shutterstock)
  4. פוטו ערים באירופה ולנסיה ספרד
    4.
    ולנסיה במקום ברצלונה. בזכות העיר העתיקה שלה והחופים השקטים הנמצאים במרחק נסיעה קצרה, ולנסיה מציעה חוויה דומה לזו של ברצלונה רק עם הרבה פחות אנשים (צילום: GagliardiPhotography / shutterstock)
  5. פוטו ערים באירופה אוטרכט הולנד
    5.
    אוטרכט במקום אמסטרדם. העיירה האוניברסיטאית אוטרכט מרוחקת נסיעת רכבת של 30 דקות מאמסטרדם והיא מזכירה אותה כפי שהייתה לפני שהפכה ליעד התיירותי הפופולרי שהיא היום. (צילום: Sean Pavone / shutterstock)
  6. פוטו ערים באירופה Aarhus דנמרק
    6.
    Aarhus במקום קופנהגן. סמטאות מקסימות, מסעדות אופנתיות ליד הנמל ופארקים יפים מרובים, ארהוס היא עיר שלא זוכה למספיק הערכה (צילום: Stig Alenas / shutterstock)
  7.  פוטו ערים באירופה נורמברג גרמניה
    7.
    נירנברג במקום מינכן. נירנברג מציעה תרבות גרמנית בלי ההמונים. זוהי עיר יפה המזמינה אוהבי היסטוריה, אדריכלות ואוכל (צילום: Pani Garmyder / shutterstock)
  8.  פוטו ערים באירופה ורשה פולין
    8.
    ורשה במקום פראג. : נסיעה לפולין במקום לצ'כיה פירושה החלפת פראג בוורשה. אזור האמנות הוא אחד השווים ביותר בעיר ונמצא בסמוך לעיר העתיקה (צילום: Cinematographer / shutterstock)
  9. פוטו ערים באירופה הימרה אלבניה
    9.
    חמארה, אלבניה, במקום קורפו. חמארה מציעה את היופי של הים התיכון בלי העומסים. היא שוכנת בריביירה של אלבניה וכוללת חופים שלווים ומסביבם הרים המשקיפים על הים היווני (צילום: Jana Janina / shutterstock )
  10. בלד Bled סלובניה פנסיה
    10.
    אדם בלד בסלובניה במקום אגם קומו. אגם בלד מכונה לרוב כ"אגם קומו של סלובניה". שני האגמים מוקפים בהרים, ערים ציוריות ושלל פעילויות בטבע (צילום: שאטרסטוק)