סגור

איזיג'ט עוצרת את טיסותיה לתל אביב עד סוף אוקטובר

ענקית הלואו קוסט הבריטית משעה את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ - עד סוף אוקטובר בצל המצב הביטחוני. לטענתה, ללקוחות שטיסתם מבוטלת יוצעו אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא

הישראליים ימשיכו לשלם ביוקר על ההידרדרות המתמשכת במצב הביטחוני באזור: ענקית הלואו קוסט הבריטית איזיג'ט עוצרת את פעילותה בישראל עד סוף אוקטובר, בשל הלחימה המתמשכת והכוננות הגבוהה לקראת הסלמה אפשרית.
ההחלטה של איזיג'ט תוביל לביטול של אלפי כרטיסי טיסה של נוסעים ישראליים לשורה של יעדים באירופה ובהם שוויץ, איטליה ובריטניה גם במהלך עונת הקיץ. זאת, לאחר שאתמול היא הודיעה על השעיית פעילותה בישראל עד 21 באפריל כשברקע ההסלמה עם איראן ששיגרה שלשום לעבור ישראל מאות טילים בליסטיים, טילי שיוט וכטבמ"ים מתאבדים שרובם יורטו בידי חיל האוויר ובסיוע נרחב מצד חילות אוויר של ארה"ב, גרמניה, צרפת וירדן.
באיזיג'ט אמרו היום (ג') בתגובה כי ללקוחות שטיסתם מבוטלת יוצעו אפשרויות, לרבות החזר כספי מלא.
איזיג'ט היא בין חברות התעופה הזרות הרבות שהפסיקו את פעילותן בישראל באוקטובר שעבר, עם תחילת המלחמה בעזה וחילופי האש בין צה"ל לחיזבאללה בגבול הצפון. היא שבה לפעילות בארץ רק בסוף מרץ האחרון אך ההסלמה מהימים האחרונים מול איראן אילצה אותה להעריך מחדש את פעילותה בישראל, בשל המצב הביטחוני המעורער.
ההתרחקות של איזיג'ט משוק התעופה הישראלי לתקופה של כחצי שנה עלולה להקשות על הורדת מחירי הטיסות הגבוהים שנגזרים בין היתר מהביקוש הגבוה לעומת ההיצע המדלדל.