סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
דורון סיטבון מנכ"ל Dot Compliance
דורון סיטבון מנכ"ל Dot Compliance (צילום: ניב כרמי)

חברת הסטארט-אפ Dot Compliance גייסה 17.5 מיליון דולר

דוט קומפליינס שנוסדה ב-2015 מספקת פתרונות לניהול תהליכי איכות בחברות בתחום מדעי החיים. הגיוס הנוכחי הוא הרחבה של סבב B. בסיבוב זה וגם בקודם השתתפו המשקיעים הקיימים, בהובלה משותפת של הקרנות IGP Capital ו-Vertex Ventures

חברת הסטארט-אפ Dot Compliance, המספקת פתרונות לניהול תהליכי איכות בחברות בתחום מדעי החיים, גייסה 17.5 מיליון דולר בהרחבה של סבב B. בסיבוב הנוכחי וגם בקודם השתתפו המשקיעים הקיימים, בהובלה משותפת של הקרנות IGP Capital ו-Vertex Ventures, ובהשתתפות קרן TPY Capital. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה ל-50 מיליון דולר. בחלקו הראשון של הגיוס מסבב B החברה גייסה 23 מיליון דולר.
Dot Compliance פועלת על פלטפורמת Salesforce.com ומספקת לחברות בתחומי הפארמה, ביוטכנולוגיה ומיכשור רפואי, סל כלים רחב. לניהול תהליכי איכות ועמידה בדרישות הרגולציה, המאפשרים להם לפתח ולספק מוצרים חדשניים ומצילי חיים במהירות, בבטיחות וביעילות.
חברות הביוטכנולוגיה והרפואה עומדות בתקופה זו בפני אתגר, בעקבות החלטת Veeva System להוציא את פתרון ה-CRM שלה מפלטפורמת סיילספורס, מה שמחייב את לקוחותיהם הנוכחיים לבחור בין שתי הפלטפורמות. דוט קומפליינס זיהתה את האתגר ומשיקה כעת פתרון חלופי שמאפשר לאותן חברות לפעול בהצלחה על מספר פלטפורמות ולהשתחרר מהתלות בספק יחיד.
דוט קומפליינס נוסדה בשנת 2015 על ידי דורון סיטבון המשמש כמנכ"ל, ומעסיקה כיום 130 עובדים, מחציתם במרכז הפיתוח הישראלי והשאר בארה"ב ואירופה.