סגור
פליקס אוז'ה אליאסים שחקן טניס מ קנדה
פליקס אוז'ה אליאסים. הודח מהטורניר (צילום: EPA / JAMES ROSS )

צירוף מקרים או "קללת נטפליקס"? גם אוז'ה-אליאסים הודח מאליפות אוסטרליה בטניס

שחקן הטניס המדורג שישי בעולם היה האחרון מבין כוכבי הסדרה "נקודת שבירה" שעוד נותר בטורניר, לאחר שיתר השחקנים הודחו במוקדמות. כעת, לאחר שהפסיד, לא נותרו בטורניר שחקנים שמככבים בסדרת הדוקו של נטפליקס

לאחר הפסדו של שחקן הטניס פליקס אוז'ה-אליאסים בסיבוב הרביעי של אליפות אוסטרליה הפתוחה לא נותרו עוד בטורניר הגרנד סלאם הראשון של השנה שחקנים שמככבים בסדרת הדוקו החדשה שעלתה בנטפליקס על עולם הטניס, "נקודת שבירה". בעקבות זאת, יש שמאמינים שמדובר ב"קללת נטפליקס". אוז'ה-אליאסים הקנדי היה האחרון שנותר, אך השחקן המדורג במקום השישי בעולם הפסיד לייז'י להקה הצ'כי, שלפני תחילת המשחק הוגדר כאנדרדוג.
הסדרה הדוקומנטרית המכילה 5 פרקים עלתה לשירות הסטרימינג מוקדם יותר החודש. המטרה הייתה להציג את השחקנים הצעירים והמוכשרים בפני העולם, אותם שחקנים שלפי ההערכות יירשו את רפאל נדאל, רוג'ר פדרר וסרינה וויליאמס. השחקנים המוצגים בתוכנית: מריה סקארי, טיילור פריץ, קספר ראד, מתיאו ברטיני, אונס ג'אבר ותנאסי קוקינאקיס, הודחו כולם מהתחרות שיצאה לדרך ב-16 בינואר. שחקנים נוספים שהופיעו בסדרה, ביניהם ניק קיריוס, איילה טומליאנוביץ׳ ופאולה באדוסה פרשו עוד לפני הפתיחה בשל פציעות.
פירוש הדבר כי אף אחד מהשחקנים המוצגים בתוכנית, שכולם דורגו בשלב מסויים בקריירה שלהם בין 10 הגדולים, לא הצליחו להתקדם עד לרבע הגמר. בכל זאת אוז'ה-אליאסים לא מאמין בקיומה של הקללה. "חשבתי שזה מצחיק", ענה לשאלת העיתונאים. "לא נראה לי שזה קשור...אולי השחקנים שהפסידו מרגישים שזה קשור איכשהו. אבל לא נראה לי שזה מה שהם חושבים. אני לא חושב שזה קשור, זה פשוט מצחיק איך לפעמים דברים מתגלגלים".
הביטול שלו את הקללה לא מונעת מההשטאג "קללת נטפליקס" (NetflixCurse) להיות נושא מוביל בטוויטר, ומשתמשים רבים הכריזו כי "הושלמה הקללה של נטפליקס" לאחר הדחתו של השחקן הקנדי.
מוקדם יותר השבוע הגיבו לשמועה גם נטפליקס בבריטניה ובאירלנד שהבהירו בציוץ: "זהו צירוף מקרים מובהק".