סגור
מלון ב קמפוס גוגל bay view  בסן פרנסיסקו
מלון בקמפוס גוגל, bay view בסן פרנסיסקו (צילום: Zhang Yi/VCG/Getty Images)

גוגל מנסה לפתות העובדים - עם לילה במלון שלה ב-99 דולר

ענקית הטכנולוגיה מנסה להחזיר את העובדים למשרדים, ומציעה להם מחיר מוזל במלון שלה הסמוך לקמפוס במאונטיין ויו, קליפורניה. את חלק מהעובדים זה לא שיכנע - והם מתכוונים להשתמש במלון לצרכים פרטיים

גוגל מקדמת מבצע "ספיישל קיץ" למלון שלה בקמפוס במאונטיין ויו, קליפורניה, בניסיון לתמרץ את העובדים שלה לחזור למשרדים, כך על פי דיווח מ-CNBC. המבצע שיימשך עד ה-30 בספטמבר, מציע לעובדי גוגל את ההזדמנות לשהות באחד מחדרי המלון ליד מטה החברה תמורת 99 דולר ללילה.
בפרסום נאמר כי מבצע זה "יקל על גוגלרים בעבודה היברידית", דווח ב-CNBC. עם זאת, העובדים ישלמו עבור השהות במלון מכיסם, והדבר לא ייחשב כנסיעת עסקים שעבורה מקבלים החזר, נכתב בפרסום. דובר גוגל מסר: "אנחנו מפעילים באופן קבוע מבצעי לינה עבור גוגלרים מקומיים או מטיילים כדי לנצל את המרחבים והשירותים שלנו".
הפרסום יצר דיונים בפורום עובדים פנימי של גוגל. חלקם צחקו מההצעה, וחלק אחר ציין כי 99 דולר ללילה יהיו זולים יותר ממה שהם משלמים עבור הדירות שלהם באזור המפרץ. לדוגמה, חודש אחד של שינה במלון יעלה לעובד גוגל כ-3,000 דולר ושכר הדירה החציוני עבור דירה בסן פרנסיסקו הוא כ-3,600 דולר, לפי זילו.
"אני מתכנן להשתמש במלון לכמה ימים בזמן שאני נוסע לאזור המפרץ לאירוע אישי", כתב עובד של גוגל באתר פרסום הדרושים האנונימי Blind. "מבחינתי, זה בעצם מלון נהדר במחיר נמוך".
המלון נמצא בקמפוס Bay View החדש של גוגל שנפתח בשנה שעברה ליד מטה החברה. יש בו כ-240 חדרים והוא משמש מרכז לכ-4,000 עובדי גוגל שעובדים על מוצרי Google Ads, הודיעה החברה עם פתיחת המתקן לראשונה.
קידום המבצע הוא אחד הצעדים שנקטה גוגל כדי להחזיר עובדים מרחוק למשרד. בשנה שעברה אמרה גוגל שחלק מהעובדים שלה חייבים להיות במשרד לפחות שלושה ימים בשבוע, אך העובדים לא שיתפו פעולה. ביוני אמרה החברה שחלק מהעובדים יקבלו פידבק שלילי על ביצועיהם, מאחר שאינם מגיעים למשרד לעיתים קרובות מספיק. מהלך זה מתסכל חלק מעובדי גוגל, לפי דיווח של Insider.