סגור

בראד פיט תובע את אנג'לינה ג'ולי: "מכרה את חלקה בכרם - לאוליגרך"

פיט מאשים את גרושתו שניסתה "לפגוע" בו בכך שמכרה את אחזקתה בכרם, שהיה בבעלותם ובו נישאו, לאוליגרך רוסי "בעל קשרים וכוונות רעילים". ג'ולי טענה בשנה שעברה כי זו היתה "החלטה כואבת" שקיבלה בלב כבד

בראד פיט מאשים את גרושתו אנג'לינה ג'ולי שניסתה "לפגוע" בו בכך שמכרה את אחזקתה בכרם שהיה בבעלותם לאוליגרך רוסי, כך לפי דיווח באתר סקיי ניוז.
לפי הטענות, המכירה הזו הובילה להשתלטות "עוינת" על עסקי היין שפיט "בנה בזהירות", ואילצה אותו להיכנס לשותפות עם "זר בעל קשרים וכוונות רעילים".
2 צפייה בגלריה
יקב שאטו מירבאל Chateau Miraval צרפת בראד פיט אנג'לינה ג'ולי
יקב שאטו מירבאל Chateau Miraval צרפת בראד פיט אנג'לינה ג'ולי
יקב שאטו מיראבל בצרפת
(צילום: AFP)
ב-2008, כשעוד נחשבו ל"פאוור קאפל" של הוליווד, רכשו בני הזוג אחזקת שליטה בגובה 20.8 מיליון פאונד בשאטו מיראבל, הכולל בית וכרם, בדרום צרפת. השניים אף נישאו בכרם ב-2014, אך כעת הוא אחד מסלעי המחלוקת המרכזיים ביניהם, ופיט תובע את ג'ולי בגללו.
לטענת עורכי דינו של פיט, תחת בעלותו העסק צמח ל"סיפור הצלחה בינלאומי בשווי מיליוני דולרים", ואילו ג'ולי לא תרמה דבר להצלחה. עוד עולה מהתביעה כי השחקנית מכרה את האחזקה שלה ליצרנית משקאות אלכוהוליים מלוקסמבורג שבשליטת האוליגרך הרוסי יורי שפלר, זאת בלי ליידע את פיט. היא אמנם טענה בשנה שעברה כי זו היתה "החלטה כואבת" שקיבלה בלב כבד. אולם פיט מאשים כי המכירה נועדה לפגוע בו.
2 צפייה בגלריה
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
(צילום: AP)
"ג'ולי ידעה והתכוונה ששפלר ועמיתיו ינסו להשתלט על העסק שפיט בנה ולערער על ההשקעות שלו", נכתב במסמכים שהוגשו בשבוע שעבר לבית המשפט. לפי פיט ועורכי דינו, שפלר ידוע "בטקטיקות עסקיות אכזריות וקשרים עסקיים מפוקפקים", כך שההתקשרות איתו "סיכנה את המוניטין של המותג שפיט בנה בזהירות". עורכי דינו של פיט ביקשו בתביעה לקיים משפט עם חבר מושבעים.
ג'ולי הגישה בקשה לגירושים ב-2016, לבני הזוג שישה ילדים יחד.