סגור
אוטובוס לונדון איסטנבול
אוטובוס לונדון איסטנבול. "מושבים מתכווננים ומקום מרווח לרגליים". (צילום: Adventures Overland)

מסע חוצה אירופה ב-56 יום: חברת מסעות הודית תשיק מסע אוטובוס מאיסטנבול ללונדון

מסע האוטובוס הארוך בעולם ייצא באוגוסט הקרוב, ויעלה 24,300 דולר לנוסע. הוא יחצה את אירופה ויתפרס על פני 22 מדינות בבלקן, במזרח אירופה, בסקנדינביה ובמערב אירופה. "מדובר ב"אוטובוס יוקרתי מיוחד המיועד לנסיעה נוחה למרחקים ארוכים"

חברת המסעות ההודית, אדוונצ'רס אוברלנד (Adventures Overland), עומדת להשיק את מסע האוטובוס הארוך בעולם אשר יחצה את אירופה. הטיול בן 56 הימים, אמור לצאת באוגוסט ולכלול עד 30 נוסעים. הוא יתפרס על פני 22 מדינות, ויוביל את הנוסעים מאיסטנבול שבטורקיה, דרך הבלקן, מזרח אירופה, סקנדינביה ומערב אירופה, לבירת בריטניה. בין השיאים של המסע בן ה-12 אלף קילומטרים, נמצאים גם מעבר מעבורת במפרץ פינלנד, ביקור בקייפ הצפוני, הנקודה הצפונית ביותר ביבשת אירופה ושייט לאורך הפיורדים הנורבגיים.
החבילה השלמה, תעלה לנוסעים 24,300 דולר, כולל ארוחת בוקר יומית, 30 ארוחות צהריים וערב ולינה בכל המלונות. נסיעה באוטובוס למשך חודשיים, אולי לא נשמעת אטרקטיבית במיוחד, אך על פי התיאור מדובר ב"אוטובוס יוקרתי מיוחד המיועד לנסיעה נוחה למרחקים ארוכים". הנוסעים יוכלו להירגע על מושבים מתכווננים עם מקום מרווח לרגליים, להשתמש ביציאות של USB ו-AUX, מגש מתקפל ומחזיקי בקבוקים וכוסות. כל נוסע רשאי להביא עימו 2 מזוודות.
אדוונצ'רס אוברלנד הוקמה על ידי היזמים טושאר אגרוואל וסנג'אי מאדן ב-2012 לארגון של מסעות מהודו ללונדון, שבהם המטיילים מגיעים במכוניות שלהם ונוסעים בשיירה. מסעות נוספים היו גם ברחבי איסלנד ורוסיה, לפני שהציגו את המסע הראשון שלהם באוטובוס חוצה יבשות. כל מסלול בכל מדינה נבדק כדי להבטיח שהנסיעה תהיה חלקה, והנוסעים באוטובוס ירגישו בידיים בטוחות, הצהיר אגרוואל. "בראש סדר העדיפויות שלנו לתת חוויה ייחודית ואלגנטית בסביבה בטוחה", אמר. אנו אחראים כל הניירת, הוויזות והאישורים כדי להבטיח שהמשתתפים יתמקדו בחוויית המסע".
קו האוטובוס הארוך ביותר בעולם נמשך 6,200 קילומטרים, על פי שיא גינס, ומחבר בין לימה בפרו לריו דה ז'ניירו בברזיל. האוטובוס ללונדון אמור לצאת מאיסטנבול ב-7 באוגוסט ולהגיע ללונדון ב-1 באוקטובר.