סגור
הגרלה לוטו מגה מיליונס ארה"ב
טופס של הגרלת לוטו מגה מיליונס ארה"ב (צילום: Olivier Douliery/AFP)

אחרי 35 הגרלות ללא זוכה: הפרסים בלוטו בארה"ב מטפסים לכמעט 2 מיליארד דולר

הפרסים המצטברים של שתי הגרלות הלוטו הגדולות בארה"ב טיפסו ביום ראשון ל-1.9 מיליארד דולר. בפאוארבול הפרס עומד כעת על 800 מיליון דולר ואילו במגה מיליונס על 1.1 מיליארד דולר. הסיכויים לזכייה בהגרלות עומדים על כ-1 ל-300 מיליון איש

הפרסים בהגרלות הלוטו בארה"ב שוב מטפסים מעל מיליארד דולר, ומעודדים אנשים לנסות את מזלם על אף הסיכויים הקלושים. הפרסים המצטברים של שתי הגרלות הלוטו הגדולות - המגה מיליונס והפאוארבול - טיפסו ביום ראשון ל-1.9 מיליארד דולר, זאת לאחר שגם בהגרלות בסוף השבוע לא נמצאו כרטיסים זוכים. בפאוארבול הפרס עומד כעת על 800 מיליון דולר ואילו במגה מיליונס על 1.1 מיליארד דולר.
בפאוארבול מסרו בהצהרה ביום ראשון כי הפרס "עולה במהירות ומתקרב לרמות הגבוהות ביותר". זהו אכן הפרס השישי הגבוה ביותר בהיסטוריה הפאוארבול. ההגרלה הבאה תתקיים היום בערב (ב'). הסכום עלה לגבהים הללו לאחר שכבר 35 הגרלות רצופות שאין זוכה. כרטיסי הפאוארבול עולים 2 דולר ונמכרים ב-45 מדינות בארה"ב וכן בוושינגטון הבירה, פורטו ריקו ואיי הבתולה האמריקאים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי הסיכוי לזכות עומד על 1 מ-292.9 מיליון.
מארגני הגרלת המגה מיליונס פרסמו הצהרה דומה, ולפיה "זו הפעם השישית בפחות משש שנים" שהפרס מטפס מעל למיליארד דולר. ההגרלה הבאה מתוכננת להיערך ביום שלישי, והפרס הנוכחי הוא החמישי הגבוה ביותר בהיסטורייה של המגה מיליונס. ההגרלה האחרונה שבה היה זוכה הייתה ב-8 בדצמבר, ואז עמד הפרס על 394 מיליון דולר.
גם הכרטיסים של מגה מיליונס עולים 2 דולר ונמכרים ב-45 מדינות, בוושינגטון הבירה ובפורטו ריקו. במקרה הזה הסיכויים לזכייה עומדים על 1 מתוך 302.6 מיליון.
הפרס הגבוה ביותר שחולק בארה"ב אי פעם בהגרלות לוטו עמד על 2.04 מיליארד דולר בהגרלת הפאוורבול שנערכה ב-2022. באוגוסט האחרון זכה אדם אחד בפרס של 1.58 מיליארד דולר במגה מיליונס.