סגור

משפחת גוצ'י זועמת: "הסרט החדש - דיוקן לא מדויק של ההיסטוריה המשפחתית"

"בית גוצ'י" הושק בסוף השבוע של חג ההודיה ומתאר את עלייתה ונפילתה של משפחת גוצ'י, כולל בגידות ואפילו רצח. ליידי גאגא מגלמת את פטריציה רג'יאני, גרושתו של מאוריציו גוצ'י, שהורשעה בתכנון רציחתו ונידונה ל-29 שנות מאסר

משפחת גוצ'י אינה מרוצה מהסרט החדש "בית גוצ'י" (House of Gucci), ויורשיו של אלדו גוצ'י המנוח, הנשיא והיו"ר לשעבר של מותג האופנה האיטלקי, כינו את הסרט בכיכובם של ליידי גאגא ואדם דרייבר' "דיוקן לא מדויק של ההיסטוריה המשפחתית". לדבריהם, צוות ההפקה של הסרט לא התייעץ כלל עם המשפחה בתהליך העבודה עליו.
בהודעה שפרסמה מתחה המשפחה ביקורת חריפה על האופן שבו מתאר הסרט את האירועים שאירעו לפני עשורים, ואשר מציג לדבריה את משפחת גוצ'י באופן שגוי כ"בורים וחסרי רגישות לעולם המקיף אותם. הסרט מציג סיפור שאינו מדויק לחלוטין ומהווה עלבון למורשת עליה בנוי המותג כיום".
2 צפייה בגלריה
ליידי גאגא סרט בית גוצ'י בתפקיד פטריציה רג'יאני
ליידי גאגא סרט בית גוצ'י בתפקיד פטריציה רג'יאני
ליידי גאגא בתפקיד פטריציה רג'יאני
(צילום: AP)
"בית גוצ'י", בבימוי רידלי סקוט, הושק בבתי הקולנוע בסוף השבוע של חג ההודיה. התסריט מבוסס על הן אירועים אמיתיים והן על הספר של העיתונתאית שרה גיי פורדן מ-2001, והוא מתאר את עלייתה ונפילתה של משפחת גוצ'י, המלאה בדרמה, בגידות ואפילו רצח.
2 צפייה בגלריה
אדם דרייבר בתפקיד מאוריציו גוצ'י עם ליידי גאגא סרט בית גוצ'י
אדם דרייבר בתפקיד מאוריציו גוצ'י עם ליידי גאגא סרט בית גוצ'י
אדם דרייבר בתפקיד מאוריציו גוצ'י עם ליידי גאגא
(צילום: AP)
בסרט מככבת כאמור ליידי גאגא בתפקיד פטריציה רג'יאני, שנישאה למאוריציו גוצ'י, ילדה לו 2 בנות והתגרשה ממנו. ב-1998 היא הורשעה בהוצאת חוזה על בעלה לשעבר שנרצח ב-1995 ונשלחה ל-29 שנים בכלא. את דמותו של מאוריציו מגלם כאמור אדם דרייבר.
בסרט מופיעים גם אל פצ'ינו, ג'רמי איירונס, וג'ארד לטו, רודולפו ופאולו גוצ'י. כמו כן מופיעה בסרט סלמה הייק כפינה אאוריימה, קוראת העתידות של פטריציה, שנדונה ל-25 שנות מאסר בעוון ארגון הרצח של מאוריציו.
משפחת גוצ'י האמיתית ביקרה את אופן הצגת נשות המשפחה שלדבריה התבטא "לא רק בסרט אלא גם בדברים שאמרו השחקנים", לפיהם הנשים היו בסה"כ קורבנות "שניסו לשרוד בסביבה תאגידית שוביניסטית וגברית". המשפחה גם הגנה על העסק המשפחתי ואמרה שתמיד היה פתוח ומקבל, ושנשים מילאו בו תפקידים ניהוליים בכירים בשנות ה-80.