שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
קורונה

נגיף הקורונה

קורונה לא מצליחה להתחמק מפגיעה במכירות הבירה שלה

אחרי שהפכה לקורבן של ממים וסרטונים, הפופולריות של המותג צונחת: מניות חברת Constellation Brands, יצרנית הבירה, ירדו ב-8% השבוע בבורסת ניו יורק, וניקוד ה"באז" של קורונה, שמודד האם בגירים אמריקאים המודעים למותג שמעו דברים חיוביים או שליליים לגביו, ירד מ-75 בתחילת השנה ל-51

שירות כלכליסט 12:0027.02.20

בירת קורונה הפכה ל"קורבן" של ממים וסרטונים שמשותפים במדיה החברתית בכל העולם, בעוד שמספר קורבנות נגיף הקורונה ממשיך לטפס. דיווחים על עלייה בחיפושים מקוונים אחר השילובים "Corona beer virus" ו"Beer coronavirus" מראים שהבירה המקסיקנית לא הצליחה להימלט מהקישור המתבקש.

 

 

בירה קורונה בירה קורונה צילום: גטי אימג'ס

 

כך, נתונים העוסקים בהעדפות צרכנים בקרב בגירים בארה"ב מראים כי הפופולריות של המותג צללה לרמתה הנמוכה ביותר מזה כשנתיים, על פי מידע מאתר YouGov.

 

הנזקים החמירו אף יותר בימים האחרונים, ככל ששיעור ההדבקה בנגיף גדל: מניות חברת Constellation Brands, יצרנית הבירה, ירדו ב-8% השבוע בבורסת ניו יורק, וניקוד הבאז של קורונה, שמודד האם בגירים אמריקאים המודעים למותג שמעו דברים חיוביים או שליליים לגביו, ירד מ-75 בתחילת השנה ל-51, כך לפי האתר.

 

 

קורונה, ששמה נגזר מהילת השמש ואין לה שום קשר לנגיף, היא הבירה השלישית הפופולרית ביותר בארה"ב - על פי דירוג YouGov - אחרי גינס שבמקום הראשון והיינקן שבמקום השני. 

 

סיבה נוספת לירידה בכוונת הרכישה עשויה להיות התפיסה של קורונה כמשקה קיצי הקשור לחופשות בחוף: בכל מקרה המותג "סובל" מתנודתיות עונתית משמעותית, כך על פי עיתונאי האתר גראם ברוס.

x