$
כלכלה ומדיניות

בלומברג וטראמפ רכשו זמן פרסום בסופרבול ב-10 מיליון דולר כל אחד

שעות אחדות לאחר שהניו יורק טיימס דיווח על תוכניותיו של המיליארדר לאירוע הטלוויזיוני הגדול ביותר בארה"ב, דיווחו מנהלי הקמפיין של נשיא ארה"ב על תוכניות דומות. דו קרב הפרסומות הצפוי הוא ראיה לכך ששני המיליארדרים יהיו מוכנים להכניס את היד עמוק לכיס בשנה הקרובה

שירות כלכליסט 12:5608.01.20

צוות הקמפיין של המיליארדר מייקל בלומברג, אחד המועמדים בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית לקראת המירוץ לנשיאות ארה"ב, רכש זמן פרסום באורך של 60 שניות בסופרבול הקרוב, שיתקיים ב-2 לפברואר, עבור - כך על פי ההערכות - סכום של 10 מיליון דולר.

 

שעות אחדות לאחר שהניו יורק טיימס דיווח על תוכניותיו של בלומברג, מנהלי הקמפיין של הנשיא דונלד טראמפ הודיעו שגם הוא קנה לעצמו 60 שניות של פרסום במהלך המשחק, תמורת סכום דומה.

 

דונלד טראמפ ומייקל בלומברג דונלד טראמפ ומייקל בלומברג צילומים: רויטרס , גטי אימג'ס

 

דו קרב הפרסומות בלילה הגדול ביותר של הטלוויזיה בארה"ב הוא ראיה לכך ששני המיליארדרים מתכוננים לתגרה שתיערך במדיה בחודשים הקרובים, כשכל אחד מהצדדים מוכן להכניס את ידו עמוק לכיס - עם בלומברג המוציא מהונו הפרטי, והנשיא טראמפ שנהנה ממימון בהיקף של תשע ספרות למירוץ שלו.

 

"המטרה היא להיכנס לטראמפ מתחת לעור", אמר מייקל פרייזר, דובר הקמפיין של בלומברג, על ידי "העברת הקרב לשטח של טראמפ. הפרסומת היא חלק מהאסטרטגיה של מייק - להתמקד במהלך מסע הבחירות במדינות בהן הן יוכרעו, חלקים מארה"ב שזוכים תכופות להתעלמות".

x