$
תעשייה ופיננסים

פחות הלבשה ויותר הסעדה: מתחמי המזון יצילו את הקניונים בארה"ב

מחקר חדש: 40% מהצרכנים האמריקאים יבחרו קניון או מרכז קניות לפי המסעדות הממוקמות בו

שירות כלכליסט 23:4011.04.18
מחקר חדש של חברת הנדל"ן המסחרי ג'ונס לאנג לאסאל (JLL) מצא כי 40% מהצרכנים האמריקאים יבחרו קניון או מרכז קניות לפי המסעדות הממוקמות בו. משכך, יותר ויותר בעלי קניונים שזיהו את המגמה מרחיבים את אזורי המזון במרכזי הקניות ומגדילים את היצע המסעדות כך שיהיה מגוון יותר ובריא יותר. על כך מדווחת רשת CNBC.

 

עוד מצא המחקר, כי לקוחות שסועדים בקניון מבלים בממוצע 35 דקות יותר בשיטוט בחנויות, ביחס ללקוחות שאינם אוכלים במתחם. והם גם לא מוכנים להסתפק במקדונלד'ס. "אנחנו שומעים מצרכני דור ה־Y שהם רוצים חוויית ארוחה אותנטית", אמר נאבין ג'אגי, יועץ בכיר ב־JLL. "קיים יחס ישר בין איכות המזון לזמן שמבלים בקניון".

 

הרחבת שטחי המזון מגיעה בעיקר על חשבון חנויות ההלבשה. GGP, חברת הנדל"ן המתמחה בנכסים קמעונאיים, אמרה כי 25% מהחוזים העתידיים שלה עם שוכרים בקניונים מיועדים להלבשה, זאת לעומת 50% ב־2015. על פי תחזיות, החוזים בתחום המזון יכפילו עצמם מ־11% ל־22%.

 

GGP בוחנים מתחמי פופ־אפ בתחום המזון הנקראים FOMO, שבהם מתחלפות המסעדות בקצב מהיר. באחד המתחמים הללו בארה"ב נפתח בליינד קפה, בו סועדים הלקוחות בחשכה, בחווייה המדמה ארוחה כעיוור.

 

 

קניון בניו ג'רזי קניון בניו ג'רזי צילום: בלומברג

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x