דיווח באיראן: "השיחות עם ארה"ב נעצרו בעקבות איומי טראמפ"
21.06.26|איתמר אייכנר וליאור בן ארי, חדשות ynet
הנשיא האמריקני איים כי "יכה באיראן חזק יותר מבעבר", אם זו לא תעצור את חיזבאללה בלבנון. בתקשורת האיראנית טענו כי "האיום עצר את המו"מ - והציב את השיחות באי-ודאות". הסנטור הרפובליקני גראהם: "הייתי עם טראמפ 4 שעות, יש לו מדיניות חדשה - אם חיזבאללה יתקוף את ישראל, אנחנו נגיב באיראן"