סגור

"החיפוש אחר זוגיות הוא מסע תלאות"

נועם בנאי, בנו של מאיר בנאי, מוציא שיר אהבה שכתב עם המשורר רועי חסן, לקראת אלבום חדש

את הסינגל החדש שלו, "עד שהגעתי אלייך", שיצא היום, תכנן נועם בנאי להשיק קצת אחרת, אלא שכמו רבים הקורונה התדפקה גם על דלתו והוא נאלץ לעשות זאת מהבית. "יש משהו בהוצאת סינגל שהוא חגיגי ומשמח. מתראיינים, מקבלים פידבקים, יש אנרגיה טובה, ואני במצב די הפוך — עם חום בבית", מספר בנאי. "זה לא הכי כיף להוציא שיר בבידוד, לא טיימינג מי יודע מה, אבל אין מה לעשות, הבנו בשנתיים האחרונות שאי אפשר להיאחז בשגרה שהכרנו".
את השיר כתב בנאי (30) יחד עם רועי חסן, להפקה מוזיקלית של גלעד שמואלי, והוא הסינגל האחרון לפני צאת אלבום הסולו השלישי שלו, "אף פעם לא לבד", שיראה אור בקרוב (הופעת השקה ב־5 באפריל בזאפה הרצליה). הוא נכתב לאשתו יעלי, ומדבר על המסע והחיפוש אחר האחת. "השיר היה גמור והרגשתי שהכוונה לגמרי נמצאת בו, אבל משהו בניסוח לא היה מספיק מדויק. אז פניתי לרועי, שהוא חבר שלי ועזר לי לכתוב אותו מחדש. כמה שזה שיר רומנטי הוא מדבר גם על החיפוש. זה סיפור שמאפיין הרבה חבר'ה בגילי. מסביבי יש אנשים שעדיין לא מצאו זוגיות, והחיפוש נמשך בדור שלנו עד גיל מבוגר יחסית, והוא מסע מלא בתלאות וברגעי ייאוש, אכזבות, פגיעות. חלק מאבדים את התקווה שאולי אין את האחת ואולי צריך להתפשר, אבל הרגע הזה שבו מוצאים ומרגישים בבית זה מה שאני הרגשתי עם יעלי, זו תחושה מדהימה".
1 צפייה בגלריה
הזמר נועם בנאי בנו של מאיר בנאי פנאי
הזמר נועם בנאי בנו של מאיר בנאי פנאי
נועם בנאי. "הרגעים הקשים והמפחידים הם אלה שאני לא נזכר באבא וחושב עליו"
(צילום: אור דנון)
את השיר מלווה קליפ המורכב מסרטונים של זוגות שנישאו בשנתיים האחרונות. בנאי פנה באמצעות הרשתות החברתיות — אינסטגרם ופייסבוק — לאנשים שמעוניינים לשלוח סרטונים ולקחת חלק בקליפ, והקהל שיתף פעולה ושלח בהמוניו. בנוסף יש גם הצצה לחתונה שלו ושל יעלי, שהפכו לפני חודשיים הורים לבן בכור — דויד מאיר בנאי, שנקרא בשמו השני על שם מאיר, הזמר והמוזיקאי המופלא, אביו של נועם, שבשבוע שעבר מלאו חמש שנים למותו. "בברית התעטפתי בטלית של אבא והיה בזה הרבה שמחה ועצב. דווקא ברגעים האלו שקורים דברים שמחים, כמו הולדת הבן או שיר חדש, ואבא לא נמצא שם, עצם זה שאני חושב עליו והוא חסר לי, נותן לי נחת. אני חושב שהרגעים הקשים והמפחידים הם אלה שאני לא נזכר בו וחושב עליו. כתבתי את זה ב’אף פעם לא לבד’ שאני שר עם אהוד (בנאי. בן דודו של מאיר — מנ"ש): 'עברו כבר די הרבה ימים/ שלא חלמתי אותך/ ולפעמים אני פוחד/ שהתרחקתי ממך'".
איך זה להיות אבא? כבר כתבת שירים לילד?
"זה מדהים וכל הקלישאות ומה שאומרים נכון. כבר כתבתי לו כמה שירים, אבל זה לאלבום הבא".