סגור

נא הדקו חגורות: הסדרות שיעבירו לכם את הזמן בטיסה

עונת הטיסות בעיצומה, והוליווד אוהבת לקחת את הסיטואציה המלחיצה גם כך לקיצון, עם שלל סדרות טיסה רוויות דרמה ואימה - כאלו שמדביקות את הצופים למסך לשעות של מתח, בינג' וגם כיף

“יציאה" (Departure)

רשת פיקוק. ב"חטיפה" של אפל מגלמת השחקנית ארצ'י פנג'בי דמות בחדר המצב של בכירי הממשל שמנסה לגלות מיהם החוטפים. וכאן היא שוב חוקרת חטיפות של מטוסים. בסדרת המתח הזאת, היא וכריסטופר פלאמר חוקרים את היעלמותם של מטוסים מעל האוקיינוס, בניסיון למצוא שורדים.
4 צפייה בגלריה
פנאי יציאה סדרה
פנאי יציאה סדרה
"יציאה"
(צילום: Shaftesbury Films)

"הטיסה"

דיסני פלוס. בסרט מ־2005 ג'ודי פוסטר היא אם שעולה על מטוס עם בתה בת ה־6, מנמנמת קצת במושב, וכשהיא מתעוררת הילדה שהיתה לצידה איננה. לא רק שהיא לא במושבה, אלא שהיא לא נמצאת על המטוס כלל, והצוות מסביר לאמא המודאגת שהיא מעולם לא היתה בו. תשובה שלא מספקת אותה.
4 צפייה בגלריה
פנאי סרט הטיסה
פנאי סרט הטיסה
"הטיסה"
(צילום: Touchstone Pictures)

"חטיפה"

אפל TV. טיסה של שבע שעות, שיצאה מדובאי ואמורה לנחות בלונדון נחטפת. לא ברור מי החוטפים כי הם קבוצה הטרוגנית של רעים. הנוסעים, גם הם מגוונים, ולכל אחד יש רעיון איך להתגבר על הבעיה. אבל סאם נילסן (אידריס אלבה המעולה תמיד) הוא שיכריע. שבע השעות מתוארות בזמן אמת בשבעה פרקים עם שעון עצר שהזמן בו הולך ואוזל. סדרה, שמקורות ההשראה שלה ברורים ואף שחוקים, אבל היא מספקת אקשן כיפי.
4 צפייה בגלריה
פנאי סדרה חטיפה Apple TV Idris Elba in Hijack
פנאי סדרה חטיפה Apple TV Idris Elba in Hijack
מתוך "חטיפה". אקשן כיפי
(צילום: Aidan Monaghan Apple TV)

"מניפסט"

נטפליקס. סדרת דרמה־מד"ב על נוסעי מטוס שצצים להם פתאום, חמש שנים אחרי שהמטוס שלהם נעלם מהרדאר, וכולם נחשבו למתים. איפה היו? מה קרה להם בחמש השנים האלה, מה קרה למי שנשארו על הקרקע? הסדרה, לא סופר־מתוחכמת, אבל היא בינג'ית בהחלט.
4 צפייה בגלריה
פנאי מנפיסט סדרה
פנאי מנפיסט סדרה
מתוך "מניפסט". לא סופר-מתוחכמת, אבל בינג'ית בהחלט
(צילום: Netflix)