סגור

כריסטיאנו רונלדו חובר לקריפטו ולברון ג'יימס לנאומי אוסקה: השבוע שהיה בעסקי הספורט

השוואת תנאים לנבחרת הכדורגל נשים ההולנדית ומתקן אימונים ייחודי לראשונה בליגת ה-NWSL, לברון ג'יימס מרים אימפריית בידור ושיווק, וחווית האוהד משתדרגת לקראת טורניר ווימבלדון. זה השבוע שהיה בעולם עסקי הספורט

חברת המסחר בקריפטו Binance בשותפות בלעדית עם כריסטיאנו רונלדו

בעוד ששוק הקריפטו ממשיך לקרוס ויחד איתו המסחר ב-NFT נראה שחברת Binance חושבת אחרת, ומודיעה על שותפות בלעדית עם כריסטיאנו רונלדו ליצירת קולקציית NFT בדמותו. מדובר בשותפות ארוכת שנים אך שווי העסקה כנהוג לא דווח. תהיו בטוחים שלא מדובר בעסקה זולה שכן בשנה האחרונה שווי הפעילות המסחרית של רונלדו הסתכם ב-55 מיליון דולר ע"פ פורבס. בעוד שהתזמון של העסקה תמוה, ניתן גם להסתכל על הצד האתי שלה. מאות מיליוני אנשים עוקבים אחרי רונלדו ברשתות החברתיות ועידוד השקעות בנכס שנוי במחלוקת כמו NFT הוא מסר שעשוי לפגוע בתדמית שלו.

מומנטום חיובי בכדורגל נשים: ההתאחדות ההולנדית לכדורגל משווה תנאים

רק בשבוע הקודם דווח שההתאחדויות לכדורגל הספרדית והישראלית הודיעה על השוואת תנאים בין נבחרות הגברים לנבחרות הנשים בכדורגל וכעת גם בהולנד מיישמים מבנה פיצויים ותגמולים חדש ושיווני. החל מיולי הקרוב שחקניות נבחרת הולנד יזכו לאותם תגמולים שמקבלים הגברים לשימוש בזכויות התדמית שלהן למטרות מסחריות וקמפיינים שיווקיים. בהתאחדות הודיעו שהם עדיין עובדים על מבנה תגמולים שיווני על בסיס ביצועים במגרש.

מתקן אימונים ייחודי מסוגו בליגת הכדורגל נשים האמריקאית

קבוצת הכדורגל Kansas City Current מליגת ה-NWSL, הליגה הבכירה בכדורגל נשים בארה"ב ואחת המובילות בעולם חנכה מתקן אימונים ייחודי בשווי 18 מיליון דולר. מדובר בהשקעה חסרת תקדים בכדורגל נשים ברמה העולמית. המתקן כולל שלושה מגרשים, חדר כושר מתקדם, מכשירים לרווחת השחקניות, ושירותי תזונה מותאמים אישית. המתקן גם נבנה על ידי חברת בנייה בבעלות נשים.

לברון ג'יימס מרחיב את אימפריית הבידור שלו

ללברון ג'יימס מגוון של עסקים בפורטפוליו שלו ואחד מהם הוא חברת ההפקות SpringHill Entertainment שהפיקה לאחרונה את הסרט Hustle שעלה בנטפליקס בכיכובו של אדם סנדלר. אבק הכוכבים מלווה את לברון בכך שהטניסאית נאומי אוסקה הודיעה על הקמת חברת הפקות יחד עם החברה של לברון ג'יימס. החברה תקרא Hana Kuma ותתמקד בהפקת תכנים שמעצימים תרבויות ספציפיות. בנוסף, לברון הודיע על שותפות עם ענקית הפרסום IPG וחברת ההפקות שלו. שותפות זו תתמקד בפעילויות מסחריות בין המותגים הרבים ש-IPG מספקת לבין רשת היוצרים, סלבריטאים וספורטאים שיש ללברון.

חברת IBM מחזקת את חוויית האוהדים בטורניר ווימבלדון

לקראת פתיחת טורניר ווימבלדון חברת IBM מודיעה של שדרוגים לחוויית האוהדים שיהיו באצטדיון ולאלו שיצפו בטלוויזיה בעזרת טכנולוגיות ענן ובינה מלאכותית. כבר 33 שנה שחברת IBM היא שותפה טכנולוגית רשמית של טורניר הטניס היוקרתי והשנה החברה מבצעת שדרוגים לאתר האינטרנט והאפליקציה של הטורניר. אוהדים יוכלו לקבל נתונים סטטיסטיים בזמן חי מהמשחקים ולהשתתף במשחקי חיזוי תוצאות עם אוהדים אחרים.