• תפריט
שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חסויות וזכויות שידור

אמזון שברה את הדואפול של BT וסקיי על הפרמיירליג

אמזון רכשה את זכויות השידור ל-20 משחקי פרמיירליג בעונה למשך שלוש עונות מ-2019/20 אחרי שניצחה במכרז של שתי חבילות השידור האחרונות של הפרמיירליג

שירות כלכליסט 14:5507.06.18
אמזון רכשה את זכויות השידור ל-20 משחקי פרמיירליג בעונה למשך שלוש עונות מ-2019/20 אחרי שניצחה במכרז של שתי חבילות השידור האחרונות של הפרמיירליג.

 

ענקית השירות המקוון האמריקאית תשדר את כל המשחקים מהסיבוב הראשון של דצמבר באמצע השבוע ו-10 משחקים בבוקסינג דיי, יום אחרי חג המולד - כחלק מהסכם לשלוש העונות. ההסכם הוא לשידור בלעדי של המשחקים.

 

אמזון שילמה כ-100 מיליון ליש"ט על החבילות שידור.

 

 

מנצ'סטר יונייטד נגד צ'לסי מנצ'סטר יונייטד נגד צ'לסי צילום: איי אף פי

 

המשחקים ישדורו באמזון פריים בבריטניה (79 ליש"ט לשנה). ישראל לא תושפע מכך אך המשמעות הגדולה של הכניסה של אמזון לעולם זכויות השידור היא שחברות הטק הענקיות - גוגל, יוטיוב, פייסבוק, טוויטר ואמזון ישפיעו על המכרזים הבאים לזכויות שידור בבריטניה.

 

חברת BT רכשה את שאר המשחקים בחבילות הנוספות עבור סכום של כ-90 מיליון ליש"ט. היא תשדר 52 משחקים בעונה וסקיי 112 משחקים. סקיי שילמו 3.58 מיליארד ליש"ט, BT שילמה כ-385 מיליון ליש"ט ואמזון כ-100 מיליון ליש"ט.

 

הפרמיירליג כינתה את אמזון "שותף חדש ומרגש".

 

אמזון רכשה כבר זכויות שידור של אירועי ספורט - כולל משחקי NFL ומשחקי טניס.

 

הפרמיירליג תשדר 200 משחקים בעונה באנגליה - עלייה מ-168 בהסכם הנוכחי. ההסכם הבא יהיה שווה פחות מההסכם הנוכחי (5.14 מיליארד ליש"ט), עם זאת בפרמיירליג מצפים לעלייה ניכרת בהכנסות מזכויות שידור מחוץ לבריטניה.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x