$
חסויות וזכויות שידור

ההכנסות מפרסום ב"מרץ המשוגע" הסתכמו ב- 1.24 מיליארד דולר

טורניר הגמר של ליגת כדורסל המכללות מכניס יותר מהפלייאוף של ה-NBA והפלייאוף של הבייסבול

שירות כלכליסט 13:4412.03.17
טורניר כדורסל המכללות של ה-NCAA ממשיך לרשום עליות קבועות בהכנסות מחוזי שידור.  

 

כדורסל מכללות. לפי קנטר, העליות הללו תואמות לממוצע של בין 2%-5% בשנה, וכוללות את העלייה השנתית בתעריפים. כדורסל מכללות. לפי קנטר, העליות הללו תואמות לממוצע של בין 2%-5% בשנה, וכוללות את העלייה השנתית בתעריפים. צילום: רויטרס

 

על פי חברת המחקר קנטר מדיה, טורניר "מרץ המשוגע" (מרץ מדנס) הוביל להוצאות של 1.24 מיליארד דולר על פרסום ברשתות CBS וטרנר נטוורקס (TBS, TNT ו- truTV), עלייה של 4.7% לעומת 2015.

 

לפי קנטר, העליות הללו תואמות לממוצע של בין 2%-5% בשנה, וכוללות את העלייה השנתית בתעריפים.

 

בקנטר מדיה מדווחים עוד כי זה טורניר הפלייאוף השני המרוויח ביותר אחרי הפלייאוף של ה-NFL במונחים של הוצאות על פרסום, שעמדו על 1.32 מיליארד דולר.

 

הפלייאוף של ה-NBA הכניס 1.03 מיליארד דולר, הפלייאוף של הבייסבול 569 מיליון דולר ופוטבול המכללות (NCAA football bowl) הכניס 358 מיליון דולר.

 

ג'נרל מוטורס הייתה המפרסמת המובילה בטורניר של השנה שעברה לאחר שהוציאה 93 מיליון דולר. AT&T הייתה המפרסמת השנייה עם 80 מיליון דולר, קוקה קולה עם 47 מיליון דולר, קפיטל וון פיננשל עם 46 מיליון דולר, פולקסווגן עם 39 מיליון דולר, ברקשייר האת'וויי עם 38 מיליון דולר,

 

סאות'ווסט איירליינס עם 35 מיליון דולר, אנהאוזר בוש עם 31 מיליון דולר, ניסאן מוטורס עם 28 מיליון דולר ויוניליוור עם 27 מיליון דולר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x