$
חסויות וזכויות שידור

קליבלנד חתמה על הסכם חסות הגופיה החמישי ב-NBA עם גודייר

החוזה נובע מהחוק החדש ב-NBA שמאפשר לקבוצות למכור ספונסרשיפ על החולצות שלהן, אולם הוא עדיין לא הוכרז באופן רשמי. שווי החוזה מוערך בטווח שבין 10-5 מיליון דולר לשנה

שירות כלכליסט 16:3314.02.17

הלוגו של יצרנית הצמיגים גודייר (Goodyear Tire & Rubber) יופיע על המדים של קבוצת הכדורסל קליבלנד קאבלירס, כך לפי אנשים המקורבים לעסקה שביקשו להישאר בעילום שם. גודייר נוסדה בעיר אקרון באוהיו, שבה נולד וגדל הכוכב של הקבוצה, לברון ג'יימס.

 

 

 

החוזה נובע מהחוק החדש ב-NBA שמאפשר לקבוצות למכור ספונסרשיפ על החולצות שלהן, אולם הוא עדיין לא הוכרז באופן רשמי. על פי המקורבים, שווי החוזה יהיה בטווח בין 5-10 מיליון דולר לשנה.

 

צמיגי Goodyear צמיגי Goodyear צילום: בלומברג

 

החוזה עם קליבלנד היא הישג לחברה, בעיקר הודות לקישור עם ג'יימס, שנחשב לאחד הספורטאים המפורסמים ביותר בעולם. הם יוכלו להרוויח מתשומת הלב שמושך ג'יימס, שזכה 4 פעמים בתואר ה-MVP של הליגה, לקבוצה. בהתאם, הקאבלירס הפכו לאחת הקבוצות הבולטות ביותר בליגה, שהמשחקים שלהם משודרים באופן קבוע בערוצי הטלוויזיה הארציים.

 

הלוגו של גודייר יופיע על החולצות של הקבוצה החל מהעונה הבאה, זאת כחלק מתכנית פיילוט לשלוש שנים שהשיקו בעלי הקבוצות. 4 הקבוצות שכבר הכריזו על חוזים דומים הן פילדלפיה, סקרמנטו, בוסטון וברוקלין, שחשפה בשבוע שעבר הסכם עם יצרנית התוכנות אינפור.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x