שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
ספורט ישראלי

מנהלת הליגות פרסמה דו"חות חלקיים של קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית

מהדו"חות שפורסמו קשה להסיק מסקנות ברורות מאחר שמדובר בדו"חות חלקיים ביותר; קבוצות ש-90% מההכנסותיהן פרטיות או כאשר ההכנסות הציבוריות אינן מעל 10%, פטורות מהצגת דו"חות כספיים

אוריאל דסקל 14:3327.11.16

מנהלת הליגות פרסמה את הדו"חות הכספיים הרשמיים של הקבוצות – עונת 2015/16.

 

לקריאת הדו"חות החלקיים לחץ כאן

 

 

 

 

 

שחקני מכבי תל אביב שחקני מכבי תל אביב צילום: ראובן שוורץ

 

יש לציין כי קבוצות הבאות קיבלו פטור מהצגת הדו"חות: הפועל ב"ש, מכבי פ"ת, מכבי ת"א, מכבי חיפה,בית"ר ירושלים,הפועל ק"ש, בני סכנין, הפועל חיפה, הפועל ת"א, ומכבי נתניה, כמו גם מכבי שעריים רחובות ועירוני נשר שעלו השנה לליגה הלאומית. הקבוצות הללו קיבלו פטור בגלל שבהתאחדות לכדורגל שינו את התקנון כך שקבוצות ש-90% מההכנסות שלהן פרטיות (או כאשר ההכנסות הציבוריות אינן מעל 10%) - תהיה פטורה מהצגת דוחות כספיים.

 

זה שינוי תקנון שנעשה בזמן שההתאחדות לכדורגל בקרב משפטי עם היציע - ארגון האוהדים הישראלי - לגבי התקנון המקורי שמחייב פרסום דו"חות הקבוצות כחלק מהתחייבות ההתאחדות לכדורגל להתנהלות שקופה.

 

מהדו"חות שכן פורסמו, קשה להסיק מסקנות ברורות מאחר שמדובר בדו"חות חלקיים ביותר, ללא כל האינפורמציה ולעיתים האינפורמציה סרוקה וכלל לא ברור מה המספרים מאחוריי קבוצות הכדורגל המקצועיות בישראל, שרובן ככולן זוכות לכספים ציבוריים.

 

כן ניתן ללמוד שהפועל אשקלון מכניסה כמעט את כל כספה מעיריית אשקלון ושהפועל ירושלים מכניסה 24 אלף שקל ממכירת מנויים, שזו הכנסה שלא מכסה אפילו את הנסיעות למשחקים ואימונים. הפועל ראשון לציון, למשל, סיימה את העונה ברווח לפי "הדו"ח" שלה אך לא ברור איך.

 

ההתאחדות לכדורגל זכתה במקום הראשון בכנס השיווק של אופ״א

 

עוד מההתאחדות לכדורגל: ההתאחדות לכדורגל זכתה בסופ"ש במקום הראשון בכנס השיווק של אופ״א הנערך באתונה, יוון, בקטגוריית ״קמפיין השיווק הטוב ביותר בכדורגל נשים״. הפרס על ״יצירתיות וחדשנות״ הוענק למנהלת אגף השיווק של ההתאחדות, רונית גלסמן, הודות לקמפיין השיווקי שליווה את טורניר גמר אליפות אירופה לנשים (עד גיל 19) שנערך בישראל בקיץ 2015.

 

סך הכל הוגשו 85 פרויקטים מרחבי אירופה, 14 מתוכם התמודדו על הפרס בקטגוריה האמורה. אירוח הטורניר בישראל הוכתר כהצלחה מבחינת מספר הצופים שליוו את המשחקים במהלך הטורניר ודורג ראשון בעשור האחרון במספר הצופים שנכחו במשחק הגמר בהשוואה לטורנירים זהים ברחבי אירופה.

 

מנהלת אגף השיווק, רונית גלסמן, מסרה: ״אני גאה על ההכרה הבינלאומית לעשייה השיווקית שנעשית בהתאחדות לכדורגל. הזכייה מוכיחה את יכולתה של ההתאחדות לארח טורנירים בינלאומיים במקצועיות ובהצלחה".  זאת הזכייה השנייה של אגף השיווק של ההתאחדות לכדורגל בשש השנים בהן נערכת התחרות.

 

הזכייה הראשונה היתה ברומא ב-2012, בקטגוריית fan engagement על פרויקט ״משחקים במגרש של הגדולים - היום הפתוח״.

 

חבר השופטים מורכב מיועצים חיצוניים בתחומי השיווק, נציגי חברות מובילות המעניקות חסות למפעלים שונים של אופ״א ופרופסור מלווה אקדמי.

 

ואלה הנימוקים:

 

  • פעילויות ייחודיות לקידום הטורניר, ובכלל זה משחק של נבחרת הנשים מול נבחרת חברות הכנסת.

 

  • גידול של 17% במספר נרשמות לכדורגל נשים אחרי הטורניר

 

  • מספר שיא של 18,603 צופים בטורניר נשים בישראל, ומקום שלישי באירוח טורנירים זהים בעשור האחרון באירופה.

 

  • מספר שיא של צופים בגמר הטורניר בעשור האחרון: מעל ל-7,500  
בטל שלח
    לכל התגובות
    x