$
חסויות וזכויות שידור

ביורו 2016 נייקי ניצחה את אדידס

בנייקי דיווחו כי ב-62% מכל דקות המשחק בטורניר היורו שיחקו שחקנים הנועלים נעליים מתוצרתה. 66% מהשערים שנכבשו בטורנירי הקיץ נכבשו על ידי שחקנים של נייקי

שירות כלכליסט 16:1312.07.16
בקרב מותגי הלבשת הספורט, חברת נייקי האמריקאית הכריזה על ניצחון על יריבתה האירופית אדידס - גם בקופה אמריקה וגם ביורו. לכך יש להוסיף גם את הזכייה של כריסטיאנו רונלדו ופורטוגל, וזה יכול לעזור לפצות על המעורבות של נייקי בחקירת השחיתות נגד עולם הכדורגל שבה פצח משרד המשפטים האמריקאי.

 

 

 

 

כריסטיאנו רונלדו. סייע לנייקי כריסטיאנו רונלדו. סייע לנייקי צילום: Demyanchuk Alexander

 

בנייקי דיווחו כי ב-62% מכל דקות המשחק בטורניר היורו שיחקו שחקנים הנועלים נעליים מתוצרתה, זאת לעומת 29% עם נעלי אדידס. טיאמפו (Tiempo) הוא המודל הפופולארי ביותר של נייקי.

 

רונלדו הוביל את הדומיננטיות של נייקי, בזכות השיא האישי שלו כשחקן הראשון שהבקיע בשבעה משחקי יורו שונים וכמי שהבקיע שניים או שלושה שערים בשני טורנירים נפרדים (2012 ו-2016). הוא השווה לשיא של מישל פלטיני של הבקעת 9 שערים בטורנירי יורו.

 

רונלדו הבקיע גם יותר שערים מנגיחות מכל שחקן אחר ביורו (5 שערים), והוא הראשון ששיחק בשלושה חצאי גמר (2004, 2012 ו-2016).

 

במקביל, הסרט the Switch בכיכובו של רונלדו, השיג מעל 51 מיליון צפיות ביוטיוב. הנתון הזה לא כולל צפיות בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות. לעמוד הפייסבוק של נייקי יש מעל 41 מיליון לייקים, ולערוץ נייקי פוטבול יש 20.4 מיליון צופים.

 

נייקי היא כמובן גם ספקית הציוד של נבחרת פורטוגל. היא גם הספקית של נבחרת צ'ילה שזכתה בקופה אמריקה. חלוץ הנבחרת אדוארדו וארגס היה מלך השערים של הטורניר בעודו נועל את נעל Mercurial Superfly של נייקי. ב-58.5% מדקות הטורניר השתתפו שחקנים שנעלו נעליים של נייקי (לעומת 34% עם אדידס), סופרפליי הייתה הנעל הפופולארית ביותר של נייקי בצד הזה של האוקיינוס.

 

66% מכל השערים שהובקעו בטורנירי הקיץ נכבשו מרגליים שנעלו נעלי נייקי, לעומת 27.5% עם אדידס.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x