$
חסויות וזכויות שידור

השווי הדיגיטלי של לברון ג'יימס: 15 מיליון דולר

על פי MVPindex, פלטפורמת נתונים של מדיה חברתית, השווי הדיגיטלי של ג'יימס העונה בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, גוגל פלוס גבוה מכל שחקן אחר ב-NBA

שירות כלכליסט 18:0015.02.16
כוכב הקליבלנד קאבלירס, לברון ג'יימס, הוא כוח חשוב על המגרש, וכעת בנקודת האמצע של העונה הנוכחית, נחשף שהוא שולט גם במדיה החברתית.

 

 

 

 

לברון ג'יימס - קארי ברקע. השווי המדיה החברתית הכולל של כוכבי האולסטאר עומד על 43,736,112.03 דולר. אינסטגרם היא הפלטפורמה המובילה (24.5 מיליון דולר) ופייסבוק במקום השני (10.1 מיליון דולר). לברון ג'יימס - קארי ברקע. השווי המדיה החברתית הכולל של כוכבי האולסטאר עומד על 43,736,112.03 דולר. אינסטגרם היא הפלטפורמה המובילה (24.5 מיליון דולר) ופייסבוק במקום השני (10.1 מיליון דולר). צילום: רויטרס

 

על פי MVPindex, פלטפורמת נתונים של מדיה חברתית, השווי הדיגיטלי של ג'יימס העונה (ה-20 באוקטובר עד 22 בינואר) בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בגוגל פלוס וביוטיוב עומד על מעל 15 מיליון דולר, גבוה מכל שחקן אחר ב-NBA.

 

כדי לקבוע את שווי המותג של ג'יימס, החברה מדאלאס מחשבת את מספר העוקבים/מעריצים של השחקן, שנבחר 12 פעמים למשחק האולסטאר, ברחבי פלטפורמות המדיה החברתית, את מידת המעורבות באמצעות ציוצים מחדש, תגובות ושיתופים של הפוסטים של ג'יימס והסנטימנט של השיח המקוון סביבו. כל הנתונים הללו מחושבים לכדי ציון אחד.

 

לדבריו של קייל נלסון, מייסד וסמנכ"ל השיווק של החברה, המדד מראה כיצד ג'יימס ושאר הספורטאים אחריהם עוקבים מקדמים בזמן אמת את המותגים שהם מפרסמים. "עם הפלטפורמה שלנו, אפשר לראות כיצד לברון חושף את האוהדים לנייקי, לעומת סטפן קארי עבור אנדר ארמור ודמיאן ליליארד עבור אדידס", הסביר נלסון. "לדוגמה, ב-90 הימים האחרונים, ליליארד אמנם פרסם מעל 80 פעמים עבור אדידס, בעוד שלברון פרסם רק 6 פעמים לנייקי, אך גרר מעורבות של אוהדים הגבוהה פי 4 משל ליליארד. שני הספורטאים האלה מייצגים את הכוח במדיה החברתית של שגריר מותג טוב".

 

הפלטפורמה המובילה של ג'יימס היא אינסטגרם עם מעל 340 מיליון אזכורים לפרסומים שלו מאז ה-20 באוקטובר, המקבילים לשווי חברתי בגובה 10.4 מיליון דולר עבור מותגים כמו סמסונג, נייקי וביטס.

 

ג'יימס ביחד עם דווין וויד ממיאמי היט, ששווי מותג המדיה החברתית שלו נאמד ב-5 מיליון דולר, עוקפים את כל שאר השחקנים בנבחרת המזרח של האולסטאר מבחינת שווי במדיה החברתית (20 מיליון דולר לשניהם לעומת 16.9 מיליון דולר לכל השאר).

 

במקום השלישי של שחקני המזרח מדורג כרמלו אנתוני מהניו יורק ניקס.

 

בראש נבחרת המערב מככב סטפן קארי מהגולדן ווריורס, עם שווי של 7.5 מיליון דולר במותג המדיה החברתית שלו.

 

השווי המדיה החברתית הכולל של כוכבי האולסטאר עומד על 43,736,112.03 דולר. אינסטגרם היא הפלטפורמה המובילה (24.5 מיליון דולר) ופייסבוק במקום השני (10.1 מיליון דולר).
בטל שלח
    לכל התגובות
    x