$
ספורט עולמי

אפקט השעון החכם? המותג Tissot יהפוך ליצרן הרשמי של ה-NBA

הסכם החסות הוא הגדול בהיסטוריה של החברה והראשון מסוגו עבור החברה עם ליגת ספורט אמריקאית. יצרני השעונים עומדים בפני תחרות גוברת מצד השעונים החכמים, ובראשם של אפל

שירות כלכליסט 16:1106.10.15
מותג השעונים Tissot יהפוך ליצרן השעונים הרשמי של ליגת הכדורסל האמריקאית (NBA), במסגרת חוזה לשש שנים בשווי 200 מיליון דולר, כך על פי אדם המקורב לנושא.

על פי ההסכם, החברה תפתח מערכת שעונים חדשה עבור הליגה, ושם המותג יתנוסס על שעוני העצר בכל 29 המגרשים בהם מתקיימים משחקי הליגה. זהו הסכם החסות הראשון מסוגו עבור החברה עם ליגת ספורט בצפון אמריקה, והגדול ביותר בהיסטוריה של החברה.

 

שותפויות הספורט האחרות של Tissot כוללות את אליפות האופנועים MotoGP, אליפות האופניים SBK ואליפות הסייף.

 

השותפות מגיעה בעוד ש- Tissot, מותג בינוני שבבעלות סווטש, ויצרניות שעונים נוספות עומדות בפני תחרות הולכת וגוברת מצד השעונים החכמים, בראשם השעון של אפל. משלוחי השעונים, המייצגים 10% מהיצוא של שוויץ, צפויים לרשום את הירידה השנתית הראשונה ביצוא מזה שש שנים.

 

משחק בסדרת הגמר ב-NBA. דיוויד בלאט (מימין), לברון ג'יימס וסטפן קארי משחק בסדרת הגמר ב-NBA. דיוויד בלאט (מימין), לברון ג'יימס וסטפן קארי צילום: איי אף פי

 

דובר החברה סירב להגיב על השווי או האורך של העסקה.

 

במסגרת העסקה, Tissot תהפוך למותג השעונים הרשמי של מספר אירועים מרכזיים בליגה, ביניהם משחק האולסטארס והדראפט.

החוזה אמנם נכנס לתוקף כבר השבוע במהלך סדרת Global Games של ה-NBA, במהלכה שש קבוצות משחקות שבעה משחקים רגילים ומשחקי טרום עונה בשש מדינות, אך הליגה תתחיל להשתמש במערכת השעונים של החברה רק החל מעונת 2016-17.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x