$
רכישות

כך טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם עזרו לקבוצה לגייס שחקנים

קבוצות כדורגל המחפשות לגייס את השחקנים המוכשרים ביותר למחלקות הנוער שלהן, עשויות לשקול לפנות למדיה החברתית, כפי שעשתה קבוצת הפוטבול בוסטון קולג' איגלס

סוכנויות הידיעות 18:0104.11.13

קבוצת הפוטבול בוסטון קולג' איגלס פנתה לרשתות החברתיות כדי למשוך שחקנים חדשים. 

 

 

 

 

אפליקציית טוויטר. שחקנים הודו שהצטרפו לקבוצת הפוטבול בגלל קמפיין ברשת אפליקציית טוויטר. שחקנים הודו שהצטרפו לקבוצת הפוטבול בגלל קמפיין ברשת

 

בסוף עונת 2012, האיגלס דורגו במקום ה-87 האחרון בליגה שלהם. בניסיון לשנות את המגמה, המאמן הראשי החדש סטיב אדאג'יו השיק קמפיין אינטרנטי שנועד לעזור ליצור קשר עם שחקנים מגויסים פוטנציאלים. בעזרת צוות האימון החדש שהרכיב, אדאג'יו הגה מונח שתיאר את הגישה החדשה של הקבוצה - #BeADude, והשתמש בו כדי להגדיר את התכנית ברשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ו- Vine.

 

התכנית כללה את שיחות העידוד של אדאג'יו בחדר ההלבשה, שהועלו ליוטיוב. הקמפיין זכה להצלחה כמעט מיידית. בתוך פחות משנה כיתת המתגייסים החדשים זינקה למקום ה-17 בדירוג הארצי והרביעי בליגה שלהם. רבים מהמתגייסים החדשים ייחסו את החלטתם להצטרף לקבוצה ישירות לקמפיין #BeADude. אדאג'יו אימץ את המדיה החברתית מהסיבות הנכונות. הוא ידע שזה המקום שבו נמצאים ה"לקוחות" שלו, כלומר שחקני הפוטבול בתיכונים.

 

יש אמנם הבדלים ברורים בין מערכת המכללות האמריקאית ומחלקות הנוער של קבוצות הכדורגל האירופיות ובישראל אך המטרה למשוך ולפתח את הכישרונות הטובים ביותר היא זהה. בהתחשב במה שקרה באמריקה, ההערכה היא שהכוח של המדיה החברתית הוא המפתח להשגת המטרה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x