$
חסויות וזכויות שידור

טוויטר תשדר תכנים של ה-NFL

ליגת הפוטבול של ארה"ב תתחלק בהכנסות מפרסום עם הרשת החברתית - בתמורה לפרסום קליפים ותקצירים

בלומברג 20:1829.09.13

ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL) חוברת לטוויטר ותפרסם סרטונים של תקצירי משחקים ברשת החברתית. שני הגופים יחלקו ביניהם את ההכנסות מפרסום.

 

האנס שרודר, סגן הנשיא ב-NFL לאסטרטגיה ופיתוח מדיה, מסר כי ווריזון תהיה אחת הספונסריות של התקצירים שישודרו בטוויטר. לדבריו, הסרטונים יכללו גם הילוכים חוזרים וכן ייעוץ מצד המומחים כיצד להצליח במשחקי ניהול הספורט, fantasy football.

 

 

 

המגרש של דנבר. לחשבון הטוויטר הרשמי של ה-NFL יש למעלה מ-5 מיליון עוקבים המגרש של דנבר. לחשבון הטוויטר הרשמי של ה-NFL יש למעלה מ-5 מיליון עוקבים צילום: אם סי טי

 

 

טוויטר חתמה על כמה הסכמים עם בעלים של

תכני וידיאו, בניסיון למשוך משתמשים ומפרסמים. האתר, שבו כל אחד יכול לפרסם מסרים בכל נושא ב-140 תווים או פחות, מקווה להגיע להכנסות של מיליארד דולר עד 2014. בתחילת החודש נמסר מטוויטר כי הוגשו המסמכים לקראת ביצוע הנפקה ציבורית ראשונה. העסקה עם ה-NFL מגיעה לאחר שבמאי נחתם הסכם עם ה-NBA לשידור קליפים ממשחקים.

 

"זוהי קפיצה משמעותית עבורנו לתחום המדיה החברתית", אמר שרודר. "אנחנו מודעים לכך שהאוהדים שלנו רוצים לעשות עוד דברים במקביל לצפייה המשחקים". שרודר ודובר מטעם טוויטר סירבו לפרט על התנאים הספציפיים של העסקה.

 

טוויטר, שמנסה להרוויח מקפיצות בשימוש הנגרמות מכך שאנשים שולחים הודעות בזמן הצפייה בטלוויזיה, פונה לפיכך לספקים של תכנים ובמקביל פועלת להגדלת המשיכה שלה בפני המפרסמים. האתר חתם על עסקאות גם עם ויאקום, לשידור קליפים של סטנד אפ מקומדי סנטרל, תחזיות מזג אוויר מערוץ מזג האוויר וקליפים של כדורסל מכללות מטרנר ברודקסטינג, חטיבה של טיים וורנר. כמו כן טוויטר ו-CBS הכריזו בשבוע שעבר על שיתוף פעולה למכירת פרסומות בפוסטים ובקליפים.

 

לחשבון הטוויטר הרשמי של ה-NFL יש למעלה מ-5 מיליון עוקבים, ושחקנים כמו ג'י.ג'י. וואט וטרוי פולמאלו משתמשים באתר כדי לתקשר עם האוהדים ולפרסם באופן קבוע תמונות ממשחקים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x