$
חסויות וזכויות שידור

פומה מצפה שיוסאיין בולט יעלה לה את המכירות

ימים ספורים לטקס פתיחת האולימפיאדה בלונדון ובפומה בונים על הצלחה של האצן הג'מייקני

סוכנויות הידיעות 14:0317.07.12

חברת הלבשת הספורט הגרמנית פומה בונה על יוסאיין בולט שיעזור לה להעלות את ההכנסות. לפי פרנץ קוח, יו"ר פומה, החברה רוצה שהכנסותיה מלבוש לייף סטייל יהוו 40% מסך המכירות. כיום החברה מכניסה 35% מהכנסותיה ממכירת בגדי לייף סטייל. 

 

"אנחנו רוצים להבליט שאנחנו

לא מייצרים רק בגדי ספורט, אלא גם בגדי לייף סטייל", הוסיף כריסטיאן וויט, סמנכ"ל השיווק של החברה. "בולט הוא האיש המושלם לעזור לנו לבנות את הגשר הזה. צורת החיים שלו בג'מייקה, המוזיקה שלו, הגישה הרגועה, הסטייל והצבעים - הוא הרוח של פומה".

 

הרווחים של פומה ירדו בשלושת החודשים הראשונים של השנה ב-5% ל-74 מיליון יורו, מהכנסות של 821 מיליון יורו (עלייה של 6%). פומה מקווה שהאולימפיאדה תסייע לה להעלות את ההכנסות השנתיות ב-10% ואת הרווחים ב-5%.

 

המתחרות אדידס ונייקי נהנות מסכומים גבוהים יותר בכל הקשור לשיווק. אדידס מלבישה את כל אנשי הצוות האולימפי כשותפה בכירה של הוועד האולימפי (וגם של 11 נבחרות אולימפיות). בסך הכל החברה הגרמנית משקיעה 100 מיליון יורו בשיווק בזמן האולימפיאדה. נייקי מעניקה חסות לספורטאי על רבים וממקדת את כוחה במדיה החברתית.

 

"זו אסטרטגיה של דוד נגד גוליית", אומרים בפומה. "אנחנו מתמקדים בעיקר בספורטאי על אחד - זה סיכון אבל זה עובד טוב לפעמים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x