$
חסויות וזכויות שידור

ספונסר הרכב החדש של מנצ'סטר יונייטד: GM

יצרנית הרכב הגדולה בעולם מוותרת על פרסום בסופרבול עבור מנצ'סטר יונייטד

סוכנויות הידיעות 11:3831.05.12

ג'נרל מוטורס, יצרנית הרכב הגדולה בעולם, מוותרת על פרסום בסופרבול כדי להעניק חסות למנצ'סטר יונייטד ולהגדיל את חסויות הספורט שלה ברחבי העולם. GM חתמה על הסכם חסות רכב עם מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה האהודה בעולם, במטרה לקבע את המותג שברולט כמותג גלובאלי.

 

ההסכם
נחתם לחמש שנים והודיעו עליו בשנחאי, סין. הסכומים לא פורסמו אך הערכות הן שיצרנית הרכב האמריקאית תשלם לפחות 5 מיליון דולר בשנה עבור החסות. מנצ'סטר יונייטד גילתה אמש כי יש לה 659 מיליון אוהדים ברחבי העולם – משהו שיסייע ל"Chevy" להימכר יותר טוב בשוק הרכב המתפתח במזרח אסיה.

 

"האספירציות שלנו הן לפתח את המותג שברולט בעול. מנצ'סטר יונייטד עומדת מעל כולם מבחינת שווי מותג ומורשת".

 

שברולט, כדי לממן את עלויות השיווק הגבוהות של חסות למנצ'סטר יונייטד, תוריד את הפרסום בפייסבוק וגם את מספר הפרסומות בסופרבול הבא – כי מחיר של 4 מיליון דולר ל-30 שניות פרסומת – גבוהות מדי.

 

שברולט היא הספונסרית האמריקאית השלישית של ארה"ב – חברת הביטוח AON ונייקי הן הגדולות ביותר של יונייטד. GM הוציאה בין 170 מיליון דולר ל-175 מיליון דולר בחוזי פרסום בספורט האמריקאי ופסטיבלים ב-2011. ירידה מ-190 מיליון דולר ב-2010.

 

החברה הוציאה לפחות 1.1 מיליון דולר על פרסום בארה"ב. רק פרוקטר & גמבל ו-AT&T הוציאו יותר.

 

עדיין במנצ'סטר יונייטד: הקבוצה הודיעה כי בכל מקרה לא תמכור את חסות השם של אולד טראפורד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x