$
ספורט עולמי

מיתוג חדש: ערוץ הספורט ורסוס יפעל תחת השם "NBC ספורטס"

ערוץ הספורט החדש, שיימכר בחבילה עם ערוצי כבלים נוספים של NBC, עשוי להוסיף בין 10 ל-20 מיליון משקי בית חדשים בארה"ב

סוכנויות הידיעות 13:5102.01.12

ערוץ הספורט ורסוס (Versus), בבעלותה של קומקאסט, עובר מיתוג מחדש ויתחיל לפעול תחת השם "NBC ספורטס", זאת לאחר שלא עמד בציפיות הרייטינג.

 

הקמת ערוץ ספורט בפריסה ארצית היה אחת הסיבות הכלכליות למיזוג בשווי 30 מיליארד דולר בין קומקאסט ו-NBC יוניברסל ב-2010, שחיבר בין

יכולות ההפצה של קומקאסט ומורשת הבידור והספורט של NBC.

 

המיתוג מחדש של ורסוס ל-NBC ספורטס אינו צפוי להשפיע באופן מיידי על חשבונות הכבלים או הלווין. אולם מומחים בתעשייה מאמינים כי ערוץ ספורט משודרג יעביר בסופו של דבר את העלויות הגבוהות של זכויות שידורי הספורט על הצרכנים.

 

מארק לזרוס, שעומד בראש הערוץ החדש, מיישם אסטרטגיה ארוכת טווח עבור הערוץ. ישנן תוכניות להקמת מטה חדש במפעל לשעבר בקונטיקט שיכלול גם אולפנים. התוכניות השנה יתמקדו בעיקר בשידורי האולימפיאדה, 38 משחקים מליגת הכדורגל האמריקאית, 13 מרוצי אינדיקאר, 14 שעות ביום של כיסוי מרוץ הטור דה פראנס ביולי, 90 משחקים מהעונה הרגילה של ה-NHL, ועוד 50 משחקי פלייאוף, 20 שעות של כיסוי מרוצי סוסים ו-40 משחקי פוטבול, כדורסל והוקי מכללות.

 

ערוץ הספורט החדש, שיימכר בחבילה עם ערוצי כבלים נוספים של NBC, עשוי להוסיף בין 10 ל-20 מיליון משקי בית חדשים, ודמי מנוי חדשים. ורסוס מגיע כיום ל-76 מיליון בתים, מתוך כ-100 מיליון בתים המנויים לערוצי טלוויזיה בתשלום בארה"ב.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x