$
חסויות וזכויות שידור

מי שחקנית הטניס הטובה ביותר לשיווק מוצרים?

סקר של SportsPro קובע כי בכל הקשור לפרסום מוצרים אין מתחרות למריה שראפובה בטניס הנשים

סוכנויות הידיעות 13:4217.07.11

 מריה שראפובה, שסיימה כסגנית טורניר ווימבלדון האחרון, היא הטניסאית הטובה ביותר לשיווק מוצרים. כך לפי סקר של מגזין עסקי הספורט SportsPro.

 

הטניסאית הרוסיה זכתה ל-58.49% מקולות הסקר שנערך בקרב קוראי המגזין ואנשים מתעשיית הספורט. המפרסמים, כך נראה, מסכימים

שהטניסאית בת ה-24 היא הטובה ביותר לשיווק מוצריהם מאחר שהיא הטניסאית בעלת חוזי החסות הרבים והגדולים ביותר – בין השאר שראפובה מפרסמת מותגים כגון Clear, טאג הויר, Cole Hann, טיפאני, אביאן וגם נייקי (עמה חתומה על הסכם לשמונה שנים בשווי 70 מיליון דולר). היא מרוויחה כ-25 מיליון דולר מחוזי חסות – הספורטאית העשירה ביותר בעולם.

 

במקום השני בסקר נמצאת לי נה, הטניסאית הסינית ובמקום השלישי סרינה וויליאמס, לשעבר מספר 1 בעולם, עם 12.26% מהקולות. את המקום הרביעי תופסת מספר 1 בעולם כעת, קרולינה ווז'ניאקי עם 11.32% מהקולות. מלני אודין, הטניסאית האמריקאית הצעירה, במקום החמישי עם 1.89% מהקולות.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x