$
חסויות וזכויות שידור

מיהו הכדורגלן הטוב ביותר לשיווק מוצרים?

לפי סקר של מגזין SportsPro כריסטיאנו רונלדו וליאו מסי, השחקנים הטובים בעולם, הם גם השחקנים הטובים ביותר לשיווק מוצר. אבל מי יותר, מי פחות, ובאיזה מקום נמצאים רוני וטורס?

סוכנויות הידיעות 16:0911.05.11

מגזין SportsPro, העוסק בעולם עסקי הספורט, שאל את קוראיו מי הוא הכדורגלן הטוב ביותר לשווק עמו מוצר.

 

לפי תוצאות הסקר, כריסטיאנו רונלדו הוא השחקן בר השיווק ביותר עם יותר מ-60% מסך הקולות. במקום השני, הרחק מאחור, נמצא ליאו מסי עם 24.19% מהקולות.

 

רונלדו,

שהסכם החסות האישי שלו עם נייקי שווה כ-32 מיליון דולר בשנה וחולק 50% מההכנסות של ריאל מדריד ממכירת מוצריו, נחשב לדמות שפונה למגוון דמוגרפי רחב. ליאו מסי, שהכנסותיו לא פחותות מאלה של מרונלדו, נחשב לפחות שיווקי בגלל שבעבר התבייש מפני המצלמות ומאז השתנה.

 

במקום השלישי ממוקמים הברזילאי המוכשר ניימאר בן ה-19 ומסוט אוזיל, חברו של רונלדו בריאל מדריד. כל אחד מהם קיבל 4.4% מהקולות. וויין רוני, כוכב מנצ'סטר יונייטד, נמצא במקום הרביעי ביחד עם פרננדו טורס (2.02% מהקולות).

 

במקומות החמישי והשישי בסקר הכדורגלן הכי בר שיווק יושבים דידייה דרוגבה (1.21%) וסמואל אטו (0.81%) האפריקאים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x