שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
עסקי ספורט

המותג החזק בעולם הכדורגל: ריאל מדריד

הקבוצה הספרדית עקפה ברשימה את מנצ'סטר יונייטד, שמתנחמת בתואר בעלת ההכנסה הגדולה ביותר מליגת האלופות ב-7 העונות האחרונות

סוכנויות הידיעות 16:4119.09.10

חברת Brand Finance פרסמה את את רשימת 10 המותגים השווים ביותר בכדורגל האירופאי. במקום הראשון נמצאת ריאל מדריד, שבשנה שעברה היתה במקום השני ברשימה, אבל השנה עם שווי של 386 מיליון ליש"ט עומדת מעל כולם.

 

המותג של מנצ'סטר יונייטד, מקום ראשון בשנה שעברה ירד

למקום השני, ושווה 373 מיליון ליש"ט. במקום השלישי ברצלונה עם שווי מותג של 362 מיליון ליש"ט – כמו בשנה שעברה. באיירן מינכן במקום הרביעי (301 מיליון ליש"ט) וארסנל סוגרת את החמישייה הראשונה (215 מיליון ליש"ט – עלייה מחמישי בשנה שעברה).

 

ברשימה אחרת, של חברת StageUp האיטלקית, מנצ'סטר יונייטד במקום הראשון בהכנסות מבונוסים שחילקה אופ"א מהצ'מפיונס ליג ב-7 השנים האחרונות.

 

בשבע העונות האחרונות חילקה אופ"א 3.7 מיליארד יורו. מנצ'סטר יונייטד הרוויחה 216 מיליון יורו בסך הכל מבונוסים של אופ"א – מעל צ'לסי (215 מיליון יורו), ארסנל (189). ארבעת הגדולות (מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי וליברפול) הרוויחו 195.3 מיליון יורו בממוצע כל אחת וכולן הופיעו לפחות בגמר התחרות בשבע השנים האחרונות. אינטר במקום הרביעי ברשימה עם הכנסה מאופ"א בשוי של 174.5 מיליון יורו. ליון במקום החמישי וברצלונה שישית (שתיהן עם הכנסה דומה של כ-167 מיליון יורו). באיירן מינכן שביעית – 165.8 מיליון יורו.

 

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x