$
עסקי ספורט

ביקוש גבוה למרצ'נדייז של בוש, וויד ולברון

הביקוש הגבוה למרצ'נדייז של מיאמי היט עוזר לכלכלה המקומית בפלורידה. הקבוצה מעלה מחירים, ובפעם הראשונה: רשימת המתנה למרצ'נדייז

סוכנויות הידיעות 17:1611.07.10

מכונות הדפוס עבדו שעות נוספות כדי להכין חולצות עם שמות ומספרים של ההיט למכירה. חולצות של לברון ג'יימס - מס' 6, דוויין וויד - מס' 3 וכריס בוש - מס' 1 כבר על המדים. יידרש עוד זמן להכנת מלאי הגופיות, אך ניתן להזמין אותן מראש באתר של ההיט.

 

נראה שהאוהדים הזמינו מוצרים

עוד לפני שידעו אילו שחקנים בסוף יצטרפו לקבוצה, אומר אנדי מונטרו, מנהל בכיר של הפעילות הקמעונאית של ההיט.

 

ההיט לא מפרסמים נתוני מכירות, אך מונטרו אמר שההזמנות שנעשו מאז שג'יימס הודיע רשמית אמש (א') שהוא מצטרף למיאמי היו מקבילות לחודשיים טיפוסיים של מכירות.

 

"זה כמו להחתים את אלביס", אמר מונטרו. "השוק חם, מקרה חירום, איך שתרצו להגדיר זאת. אחד מהדברים המרכזיים הוא שזה עוזר לכלכלה המקומית", וזאת כיוון שההדפסות נעשות בדרום פלורידה.

 

פיפת' אנד אושן קלות'ינג מהיאלי, המתמחה בסחורה לנשים, מכינה חולצות עם השמות והמספרים של השלישייה של ההיט על החזית. המוצרים צפויים להישלח לחנות מיאמי הופס גיר באמריקן איירליינס ארינה היום אחר הצהריים, אמר רוברט פונסקה, מנהל המכירות של פיפת' אנד אושן.

  

"זה ענק ואני חושב שזה יימשך זמן מה", אמר פונסקה. "זה דבר גדול, מייקל ג'ורדן הבא. לדעתי זה טוב לעסקי הספורט המורשים, זה טוב לליגה, ל-NBA, שהייתה קצת חלשה במונחי מכירות ונוכחות, וזה טוב לכלכלה".

 

כששאקיל או'ניל הגיע למיאמי היט, זה היה גדול. אבל עכשיו – עכשיו זה שונה.

 

"שלושה מתוך חמשת השחקנים המובילים בליגה נמצאים באותה הקבוצה, והתכנון הוא של פט ריילי שגיבש את העסקה, עם הכנות לזה במשך X שנים".

 

הקבוצה מכרה את כל מלאי הכרטיסים הזמינים לעונה. אבל האוהדים שרוצים להיכנס מוזמנים להיכנס לרשימת ההמתנה, כי חלק מהכרטיסים יהיו זמינים "בעתיד הקרוב", אמר הנשיא לפעילות עסקית בהיט אריק וולוורת'.

 

ההיט לא מפרסמים נתוני מכירות, אבל הקבוצה העלתה את המחירים למכירות הכרטיסים העונתיים העתידיות. וולוורת' אמר כי "מכירות מושבי הפרימיום והכרטיסים העונתיים בשבועות האחרונים היתה מאוד מהירה, והגיעה לשיא בעוצמה חדשה בימים האחרונים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x