שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
מונדיאל 2010
מונדיאל קצר

לייק: גרמניה היא הנבחרת האהודה במדיה החברתית הישראלית

ב- 74% מהשיחות בפייסבוק והטוויטר בישראל האירו את הנבחרת הגרמנית באור חיובי

כתב כלכליסט 16:0805.07.10

ממחקר שערכה חברת "יפעת SOCIAL" בנוגע לשיח המתנהל במדיה החברתיות בישראל אודות נבחרות הכדורגל במסגרת משחקי המונדיאל, עולה כי נבחרת גרמניה היא הנבחרת המדוברת ביותר בישראל.

 

74% מהשיחות באינטרנט שכללו אזכורים של הנבחרת הגרמנית היו אוהדות, כשעיקר השיח החיובי נגע

לא רק לשיטת המשחק ההתקפית אלא לעובדה כי גרמניה תומכת בישראל במישור המדיני. רק 14% מההתייחסויות היו בעלי גוון שלילי. סה"כ יצרה הנבחרת שיח בנפח של 27% מכלל השיח על המונדיאל ברשת, והיא הנבחרת המדוברת ביותר בקרב גולשי האינטרנט.

 

לעומת זאת, הנבחרת הברזילאית הצליחה לייצר גם לא מעט שיח עם 24% מכלל השיח בנושא המונדיאל, אך במקרה הברזילאי עיקר רוב היחס היה שלילי (42%) וכ-40% נמצא חיובי. יש לציין כי במרבית ההתייחסויות השליליות לנבחרת הביעו הגולשים תקווה לכישלון נוכח קשריו של נשיא ברזיל עם נשיא איראן אחמדיניג'אד ולא ביקורת על יכולות הקבוצה.

 

נבחרת ארגנטינה מדורגת במקום השלישי במדד הגולשים, עם סה"כ 18% מהיקף השיח באינטרנט, כשמרבית השיח חיובי 56% ו-24% שלילי. גם הנבחרת ההולנדית מצליחה להפוך למוקד התעניינות של הגולשים כאשר 12% מהשיח עסק בנבחרת ורובן המכריע היה חיובי.

 

נבחרות ספרד ואנגליה זוכות להתייחסות מינורית מצד הגולשים. ספרד זוכה לאיזכורים בעיקר חיוביים בעוד אנגליה לאיזכורים שליליים.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x