$
מונדיאל 2010
מונדיאל קצר

ככה עושים שיווק גרילה (ובגדול)

נייקי לא יכולה לפרסם במגרשים בדרום אפריקה, אז היא כבשה את הביניינים

כתב כלכליסט 10:4524.06.10

 

אחד מסמלי יוהנסבורג העיר, בניין ה"לייף סנטר", הציבה נייקי מסך LED אינטראקטיבי בגודל של חצי מגרש כדורגל שמאפשר לאוהדי ספורט מרחבי העולם

לכתוב את הכותרות שלהם ולהאיר את קו האופק של יוהנסבורג.

 

המתקן האינטראקטיבי מאפשר לאוהדים להגיש מסרים אישיים שנהפכים לאנימציה ענקית של המסר שלהם והשחקן שהם בוחרים. "אנו שמחים להגיש דרך מרתקת נוספת למשוך ולעורר השראה בקרב אוהדים ברחבי העולם ולקרב אותם לכוכבים הנערצים עליהם", אמר מארק פרקר, נשיא ומנכ"ל נייקי.

 

"זו דוגמה מעולה נוספת לדרך שבה אנו ממשיכים להתחבר אל האוהדים כדי לבדל ולהגדיל את מותג נייקי". אוהדים יכולים לשלוח מסר אישי בן 57 תווים דרך טוויטר, פייסבוק, ליותר מ־100 כדורגלנים של נייקי בנבחרות השונות.

 

עד 100 כותרות ייבחרו כל לילה ויומרו לאנימציה דיגיטלית של השחקן, שתוצג ברחבי יוהנסבורג. כאשר נעשה שימוש במסר של אוהד, הוא יקבל מסר אישי עם תמונה של הכותרת והאנימציה שנוצרה ממנה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x