$
עסקי ספורט

הניו יורק ג'טס מנצחים את המשבר הכלכלי

העלייה לפלייאוף של ניו יורק ג'טס והמעבר שלה ושל הג'איינטס לאצטדיון החדש בעונה הבאה אמורים להכניס כספים רבים לשני הארגונים

ארון קורילוף, בלומברג 14:4217.01.10

קבוצת הפוטבול ניו יורק ג'טס רשמה עלייה במכירות של רישיונות לרכישת מנויים באצטדיון החדש שלה בזכות עלייתה לפלייאוף והשיפור בכלכלה.

 

הג'טס והג'ייאנטס ישחקו בעונה הבאה באצטדיון חדש שנבנה בהשקעה של 1.6 מיליארד דולר במזרח רתרפורד בניו ג'רזי, הקבוצות מימנו חלק מהעלויות על ידי מכירת הרישיונות לרכישת מנויים שמעניקים למחזיקים בהם את הזכות לקנות מנוי עונתי.

 

מאט היגינס, סגן נשיא לפעילות העסקית בג'טס, אמר כי חלה עלייה במכירות של הרישיונות למכירת מנויים בדצמבר ובינואר לאחר שהג'טס העפילו לפלייאוף והכלכלה הראתה סימני שיפור.

 

"הרבה אנשים שישבו על הגדר בחודשים האחרונים, ולא היו בטוחים אם לקנות מנוי, שינוי את ההחלטה שלהם", אמר היגינס בריאיון טלפוני. "אנחנו חושבים שחלק מזה נובע מהביצועים של הקבוצה. אך כוח המכירות שלנו טוען שההתאוששות הכלכלית תרמה אף היא."

 

הג'טס מכרו מנויים למושבים היקרים ביותר באצטדיון, שנמצאים ב-Coaches Club בין קווי ה-40 יארד,הוסיף היגינס.

 

 

ניו יורק ג'טס. "המניע מספר 1 לחידוש המנוי הוא האם הקבוצה מתקדמת בכיוון הנכון. אני לא יכול לחשוב על מדד חזק יותר לכך שהקבוצה מתקדמת בכיוון הנכון מאשר מאמן וקווטרבק צעירים שמעפילים לפלייאוף" ניו יורק ג'טס. "המניע מספר 1 לחידוש המנוי הוא האם הקבוצה מתקדמת בכיוון הנכון. אני לא יכול לחשוב על מדד חזק יותר לכך שהקבוצה מתקדמת בכיוון הנכון מאשר מאמן וקווטרבק צעירים שמעפילים לפלייאוף" צילום: אי פי אי

 

המושבים כוללים גישה ל-1,858 מ"ר של בר בעיצוב אדריכל נובו דיויד רוקוול, וחצר פנימית על המגרש 5 יארד מאחורי ספסל הקבוצה. הקבוצה העמידה למכירה מספר רישיונות באזור זה תמורת מחיר ממוצע של יותר מ-26 אלף דולר לאחד באוקטובר 2008. מושבים נוספים של Coaches Club זמינים באזורים נוספים של האצטדיון תמורת. 30 אלף דולר, מציין היגינס.

 

הג'טס הצליחו גם למכור את המושבים בפינות האצטדיון לאחר שהורידו באוקטובר את המחירים על חלק מהכרטיסים ל-195 דולר מ-400 דולר, ועל המושבים היקרים ביותר ל-395 דולר מ-500 דולר.

 

הג'טס ניצחו את סינסינטי 24-14 והתקדמו לסיבוב השני של הפלייאוף, ניצחון שלדברי היגינס לא יכול לפגוע במאמצי הקבוצה למכור מנויים לפני תחילת העונה הבאה. הקוורטרבק הרוקי מארק סנצ'ז השלים 12 מתוך 15 מסירות ל-182 יארד וכך סייע למאמן החדש רקס ריאן להעפיל לפלייאוף הראשון שלו.

 

"המניע מספר 1 לחידוש המנוי הוא האם הקבוצה מתקדמת בכיוון הנכון", אומר היגינס. "אני לא יכול לחשוב על מדד חזק יותר לכך שהקבוצה מתקדמת בכיוון הנכון מאשר מאמן וקווטרבק צעירים שמעפילים לפלייאוף."

 

היגינס ציין כי גם המכירות לחברות השתפרו, לאחר שבשנה שעברה חברות רבות ביטלו אירוחים באירועי ספורט. בחודש שעבר חברות ניצלו 71% מכרטיסי הספורט שהיו ברשותן, עלייה של 40% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, כך על פי נתוני TicketOS.

 

"אנחנו חווים עניין מחודש בתאי הצפייה", אמר היגינס. "הסטיגמה שריחפה מעל השוק התנדפה. חברות שלפני חודשים לא ענו לשיחות שלנו, היום מתקשרות בעצמן".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x