שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חסויות וזכויות שידור

הבונדסליגה רשמה שיא חדש בהכנסות מחסויות חולצה

כל שטחי הפרסום על חולצות הקבוצות בליגה הבכירה בגרמניה נמכרו עבור סכום של כ-130 מיליון יורו, עלייה של 27 מיליון יורו מהעונה שעברה

סוכנויות הידיעות 12:2423.07.09

קבוצת VFL בוכום 1848 חתמה על חוזה חסות ראשי (חסות חולצה) עם רשת המרכולים הגרמנית Netto. ההסכם תקף לשנתיים ושוויו עומד על כ-2.5 מיליון יורו.  הסכם זה חותם את נושא החסות בבונדסליגה. לפי עיתון העסקים הגרמני "Handelsblatt", יכניסו קבוצות הליגה הגרמנית הבכירה בכדורגל

130 מיליון יורו משטחי הפרסום על חולצת המשחק שלהם.

 

מדובר על עלייה ניכרת. לפי סוכנות Sport+Markt, סך הסכמי חסות הלבוש בשנה שעברה עמד על 103 מיליון יורו.

 

נתון זה מראה גם כי הבונדסליגה ממשיכה להיות המובילה בנושא זה. בשנה שעברה השיגו קבוצות הפרמיירליג 85.5 מיליון יורו מחסויות ראשיות בעוד קבוצות הליגה האיטלקית השיגו 70.5 מיליון יורו. בספרד, אגב, הסכום נמוך בהרבה - 50 מיליון יורו בלבד.

 

לפי "Handelsblatt", וולפסבורג האלופה היא בעלת החסות הראשית הגבוהה ביותר. וולפסבורג, מועדון שנתמך כספית על ידי יצרנית הרכב פולקסוואגן, תקבל השנה 20 מיליון יורו מהחברה כדי לפרסם את הלוגו שלה על חולצתה הירוקה. באיירן מינכן, לה הסכם עם T-Mobile, מקבלת סכום הקרוב ל-20 מיליון יורו גם כן וצפוי לעלות לפי הישגיה של הקבוצה. שאלקה, לה חוזה עם גזפרום הרוסית, הסכם בשווי 20 מיליון יורו (תלוי הישגים).

בטל שלח
    לכל התגובות
    x