$
עסקי ספורט

האם מנצ'סטר יונייטד מנסה לגנוב את הספונסר של צ'לסי?

לפי דיווח בדרום קוריאה, חברת סמסונג אלקטרוניקס קיבלה הצעה להיות הספונסר הראשי של מנצ'סטר יונייטד. החוזה של סמסונג עם צ'לסי אמור להסתיים ביוני 2010

סוכנויות הידיעות 09:5630.03.09

בדרום קוריאה מדווחים היום (ב') שחברת סמסונג אלקטרוניקס קיבלה הצעה להיות הספונסר הראשי (ספונסר חולצה) של מנצ'סטר יונייטד. לסמסונג חוזה עם צ'לסי, יריבתה של מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג, בשווי של כ-10 מיליון ליש"ט בשנה.

 

ההסכם בין סמסונג לצ'לסי, שנחתם ב-2005, אמור להסתיים ביוני 2010, אז אמור להסתיים גם החוזה של מנצ'סטר יונייטד עם AIG – חוזה שלא יחודש.

 

"מנצ'סטר יונייטד שלחה אלינו מכתב רשמי", גילה מקור בסמסונג לעיתון "קוריאה טיימס". "הם שאלו אם אנחנו מעוניינים להיות הספונסר הראשי שלהם".

 

לפי הדיווח, סמסונג כבר במשא ומתן מתקדם עם היונייטד. עם זאת, לגבי המחיר בסמסונג היו פחות מעוניינים להגיב. "הם לא דרשו מאיתנו 60 מיליון וון (כ-43 מיליון דולר). זה מספר מוגזם", אמר המקור.

  

פרנק למפארד, שחקן צ'לסי, עם לוגו סמסונג פרנק למפארד, שחקן צ'לסי, עם לוגו סמסונג צילום: רויטרס

 

סמסונג, שמעניקה חסות רשמית גם לוועד האולימפי הבינלאומי, עושה שימוש בחסויות לקבוצות כדורגל כדי לקדם את מוצריה בעולם. במהלך שנת האולימפיאדה בבייג'ינג הוציאה סמסונג 80% מסך תקציב השיווק שלה על קידומי מוצרים וחסויותת במדינת הענק. מכירותיה בסין באותה שנה עלו ב-20%.

 

מאז 2005, אז הופיע הלוגו Samsung Mobile על חולצתה של צ'לסי, גדל נתח השוק של סמסונג בשוק הסלולרים באירופה ל-20.1% ובבריטניה ל-26.8%.

 

"צפויים לנו קיצוצים בתקציב השיווק השנה. אבל להיות נותנת החסות של מנצ'סטר יונייטד זה אטרקטיבי במיוחד לאור ההצלחה שראינו כשנתנו חסות לצ'לסי", אמר בכיר בסמסונג. "המחיר משנה".

  

בצ'לסי ניסו לאחרונה לחתום על חוזה חדש עם סמסונג. עם זאת, התחרות מול מנצ'סטר יונייטד עשויה לשנות את תנאי העסקה.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x