$
עסקי ספורט

למרות המיתון: CBS צופה צמיחה של 30% בהכנסות מפרסום מקוון של כדורסל המכללות

להערכת רשת הטלוויזיה האמריקאית, ההכנסות ממודעות מקוונות בזמן משחקי "מארצ' מאדנס" יעמדו על כ-30 מיליון דולר, לעומת 23 מיליון דולר לפני שנה

בלומברג 11:1411.03.09

רשת הטלוויזיה CBS הודיעה כי היא צופה גידול של 30% בהכנסות מפרסום מקוון של מארץ' מאדנס - טורניר הפלייאוף של כדורסל המכללות (NCAA). על פי הערכתה, ההכנסות ממודעות מקוונות יעמדו על כ-30 מיליון דולר, לעומת 23 מיליון דולר לפני שנה.

 

מלאי מודעות האינטרנט כמעט אזל, אמר

ג'ייסון קינט, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי באתר CBS ספורטס (CBSSports.com). זוהי השנה השביעית מתוך 11 של החוזה המעניק לרשת זכויות שידור בטלוויזיה וברשת של טורניר NCAA, תמורת 6 מיליארד דולר.

 

ג'נרל מוטורס, AT&T וקוקה קולה הן בין המשווקות המקוונות של הטורניר השנה, הידוע בשם "מארצ' מאדנס". זאת גם לאחר שהחברות צמצמו את ההוצאות בשל המיתון.

 

"עומדים בפנינו אותם האתגרים שיתר התקשורת המקוונת מתמודדת איתם בכל הקשור למכירות מודעות כוללות, אך בהתבסס על הנתונים, לשידורי מארץ' מאדנס בתשלום הייתה שנת מכירות חזקה", אמר קינט בראיון טלפוני.

 

גישה חופשית למשחקים חיים

 

המפרסמים הוציאו 643 מיליון דולר על הטורניר בשנה שעברה, עלייה של 24% מ-2007, אז ההוצאה עמדה על 520 מיליון דולר, לפי ה"וול סטריט ג'ורנל", שציטט את TNS מדיה אינטליג'נס, יחידה של חברת אחזקות הפרסום WPP.

 

שידורי מארץ' מאדנס בתשלום של CBS מעניקים לצופים גישה חופשית למשחקים חיים ולארכיון טורניר הגברים של התאחדות ספורט הקולג'ים הלאומית. הטורניר הוא טורניר נוק אאוט של 65 קבוצות קולג'.

 

קומקאסט, ספקית שירותי הכבלים הגדולה בארה"ב, הסכימה לתת חסות ל"כפתור הבוס" באתר CBS ספורט, המאפשר לצופים להסתיר בזמן העבודה את עצם הצפייה מהאחראים. לדברי קנט, בשנה שעברה נרשמו 2.5 מיליון הקלקות על הכפתור.

 

ליחידת האינטראקטיב של CBS, שרכשה את Cnet נטוורקס ביולי תמורת 1.8 מיליארד דולר, היו 220 מיליון מבקרים שונים מדי חודש בכלל הפלטפורמות המקוונות של החברה, אמר קינט. "130 מיליון איש צופים בטורניר NCAA, והגענו רק ל-4.8 מיליון מהם ברשת בשנה שעברה", הוא הוסיף.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x