סגור
ערוץ עסקים קטנים האדר 20224

עסק אחד ביום, לקידום עסקים בקו המלחמה

הכירו את: מותק סדנאות שוקולד

שנת הקמה
2012
מי אנחנו?
סדנאות שוקולד ומארזי שוקולד חווייתיים
מי עומד מאחורי העסק?
אלה חרפק, בת 42 מקיבוץ גברעם, אמא ל-3 בנים, בשנת 2010 הגשימה חלום ונסעה ללונדון ללמוד קונדיטוריה ב״קורדון בלו״. כחובבת שוקולד מושבעת, כשחזרה לארץ, היא פתחה עסק לסדנאות שוקולד. הסדנאות ניידות ומתקיימות בכל רחבי הארץ. אלה מגיעה אל הלקוחות עם כל הציוד והחומרים, מלמדת אותם את יסודות העבודה עם שוקולד, כיצד מכינים פרלינים ושלל יצירות שוקולד טעימות נוספות. בנוסף, היא מייצרת מארזי שוקולד ריאליסטי - מארזי שוקולד ראשונים מסוגם בישראל שכוללים פריטים משוקולד בנושאים שונים, כמו מארז כלי עבודה משוקולד, מארז רפואי מארז לפסיכולוג, מארז איפור ועוד.
1 צפייה בגלריה
הכירו את: מותק סדנאות שוקולד
הכירו את: מותק סדנאות שוקולד
הכירו את: מותק סדנאות שוקולד
(איתן וכסמן)
איך המלחמה משפיעה?
ב-7 לאוקטובר נאלצנו לעזוב את קיבוץ גברעם בהתראה קצרה. ארזנו מה שהספקנו ויצאנו לדרך. כמובן שכל הסדנאות וכל ההזמנות בוטלו או התבטלו. בחודש הראשון נדדתי עם הילדים ממקום למקום ולא הייתי פנויה כלל לשיקום העסק. מרגע שהתמקמנו באופן יחסית קבוע והצלחנו לבנות סוג של שגרה, בעיקר עבור הילדים, התחלתי גם אני לחזור לעניינים. כרגע העסק פעיל חלקית - יש סדנאות ומכירת מארזים, אך באופן מוגבל.
מי ומה יכול לסייע לכם בימים אלה?
אשמח שידעו על העסק שלי, ישתפו ויפרגנו ברשתות החברתיות. באתר ניתן גם להזמין ולשריין מארזי מתנה למועדים רחוקים יותר - לימי הולדת, לחגים.
קיבוץ גברעם ן טלפון: 0548719606