סגור
ערוץ עסקים קטנים האדר 20224

עסק אחד ביום, לקידום עסקים בקו המלחמה

הכירו את: בנטוב אליפסיס

שנת הקמה
2021
מי אנחנו?
עיצוב והפקה של תצוגות קרטון לקמעונאות
מי עומד מאחורי העסק?
סטודיו לעיצוב והפקה של תצוגות מסחריות. השירות שלנו כולל את כל התהליך משלב הייעוץ, העיצוב, שלב הפיתוח והייצור ועד הפקה וניהול של פרוייקטים מורכבים. החברה שלנו מציעה תצוגות קבועות, תצוגות קרטון, אמצעי פרסום בנקודת המכירה, פיתוח אלמנטים מיוחדים לחנויות, קונספט לפעילויות ברצפת המכירה, עיצוב מחלקות, עיצוב חנויות ומתחמי מכירה.
הניסיון הגדול שלנו, ההיכרות עם עולם הקמעונאות בסגמנטים השונים והיכולות הטכניות שלנו הם אלו שהופכים את החלום למציאות ומאפשרים ללקוחותינו ליצור ערך מבדל אמיתי בנקודת המכירה.
איך המלחמה משפיעה?
מה-7.10 הפעילות השוטפת שלנו נעצרה לחלוטין. ישבנו כל הצוות וחיפשנו מה לעשות ואיך נוכל לתרום מהעורף לחזית. מתניה המהנדס שלנו חשב על שדרוג תנאי המחייה של הלוחמים שלנו והציע את רעיון המיטות. ישבנו והתחלנו לפתח את זה, הבנו את הצורך האדיר ויצאנו עם זה לדרך – היום אנחנו עומדים על מעל 26,000 בקשות למיטות בשטח ואנחנו בטוחים שהחורף רק יגדיל את הביקוש.
אין לנו כרגע רווח על המיזם הזה, אבל בהמשך זה יוכל להבשיל ולהשתלב עם העבודה השוטפת ביום שאחרי המלחמה.
1 צפייה בגלריה
בנטוב אליפסיס: עיצוב והפקה של תצוגות קרטון לקמעונאות
בנטוב אליפסיס: עיצוב והפקה של תצוגות קרטון לקמעונאות
בנטוב אליפסיס: עיצוב והפקה של תצוגות קרטון לקמעונאות
(בנטוב אליפסיס)
מי ומה יכול לסייע לכם בימים אלה?
בתקופה הקשה הזו הצלחנו לשמר את כל העובדים שלנו ולא להוציא אף אחד לחל"ת. כמו כן אנחנו עובדים עם ספקים ישראלים והכל תוצרת הארץ על מנת לתמוך בעסקים ישראלים מקומיים.
הצלחנו לתרום מעל 2000 מיטות שמותאמות לתנאי שטח קשים עם קרטון מכוסה בכיסוי ששומר מפני בוץ וגשם. עלות מיטה בודדת עומדת על כ-100 שקלים. אנחנו זקוקים לעזרת הציבור, שירכוש את המיטות עבור החיילים שלנו.
הלהב 5 חולון ן טלפון: 074-706-0206