סגור

תן ביס ויאנגו דלי בשיתוף פעולה חדש שיאפשר הזמנת מוצרי סופר מעכשיו לעכשיו באתר או באפליקציית תן ביס!

החל מהיום, ניתן להזמין את כל מוצרי הסופר, מעדניות וכן המוצרים הבלעדיים של יאנגו דלי במשלוח עד הבית מעכשיו לעכשיו בפלטפורמת המשלוחים תן ביס ואף להנות ממבצעים בלעדיים

פלטפורמת המשלוחים המובילה, תן ביס, מתרחבת ומשיקה שיתוף פעולה עם חברת הצרכנות המהירה המובילה בישראל, יאנגו דלי. החל מהיום, כל מי שנכנס לאתר או לאפליקציית תן ביס יוכל לבצע בקלות ובמהירות הזמנת משלוחי מצרכים מחנויות יאנגו דלי עד הבית במשלוח מעכשיו לעכשיו, לרבות פירות וירקות טריים, בשרים, מוצרי חלב, אלכוהול, טואלטיקה, מוצרי ניקיון ומגוון ענק של אוכל מוכן מהמותגים האהובים כמו דליקטסן, בייקרי, גרקו, פיקס ועוד.
1 צפייה בגלריה
ליעד שובל, סמנכ"לית השיווק של תן ביס
ליעד שובל, סמנכ"לית השיווק של תן ביס
ליעד שובל, סמנכ"לית השיווק של תן ביס
(ג'ני רוחלין)
ליעד שובל, סמנכ"לית השיווק של תן ביס: "אנו בתן ביס פועלים כל הזמן במטרה לשפר את ההיצע ומגוון המסעדות החזקות ולצד זה ממשיכים להתרחב בתחום מוצרי הצריכה בשיתוף פעולה עם רשתות קמעונאיות מובילות בפריסה ארצית. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המבורך עם יאנגו דלי שיאפשר להזמין מגוון נוסף של מוצרים עד הבית דרך הפלטפורמה שלנו. מהיום, כל מי שיכנס לאתר או לאפליקציית תן ביס יוכל לבצע בקלות ובנוחות משלוח מהיר במיוחד של מצרכים מחנות יאנגו דלי החל מפירות וירקות, קפה וחלב ואוכל מוכן ועד מוצרי ניקיון וטואלטיקה. אנו צופים שהיקף ההזמנות בחנויות יאנגו דלי בתן ביס יהיה גבוה ויעניק חוויה טובה בשימוש בפלטפורמה".
יאנגו דלי הודיעה רק לאחרונה על התרחבות נוספת לכ-30 מוקדים נוספים. טל בטיטו, סמנכ"ל סחר, יאנגו דלי: "החיבור עם תן ביס הוא טבעי והגיוני, ויאפשר למזמינים בתן ביס להזמין את כל מה שהם רוצים או צריכים מעכשיו לעכשיו. מהניסיון ההתחלתי שלנו איתם - אנחנו רואים שביעות רצון משמעותית."
תן ביס הינה אחת מפלטפורמות משלוחי האוכל הגדולות בישראל המציעה שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם. בנוסף למגזר העסקי, שירותי המשלוחים של תן ביס זמינים לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה ולהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית. תן ביס פועלת בכל הארץ ומעסיקה מאות עובדי מטה, אלפי שליחים תחת חברת המשלוחים, עובדת עם אלפי מסעדות בפריסה ארצית, ונחשבת לאחת החברות הגדולות והבולטות בשוק.
יאנגו דלי היא חלוצת תחום הקוויקקומרס בישראל והחברה המובילה בשוק היא מציעה משלוחי סופר מהירים מעכשיו לעכשיו, המתבססים על טכנולוגיה מתקדמת וייחודית המתבססת על בינה מלאכותית ולמידת מכונה לניהול מלאי, ליקוט וניהול מערך משלוחים. יאנגו דלי פועלת ב-למעלה מ-70 יישובים בישראל.