סגור

שטראוס רוכשת את השליטה בחברת משק ויילר העוסקת בייצור טופו

החברה, שממוקמת בנתיבות, מעסיקה 70 עובדים. העסקה נחתמה חודשים ספורים אחרי שתנובה רכשה את א.י.ן תעשיות, יצרנית טופו המשווקת את המותגים טופו שיזן וטופו יפני. מכירות שוק הטופו הסתכמו ב-2020 בכ-60 מיליון שקל והערכות הן שהגדלת מגוון המוצרים תאפשר להצמיח את השוק

המחלבות הגדולות מעמיקות פעילות בתחום תחליפי החלב. שטראוס חתמה על הסכם לרכישת השליטה (51%) בחברת משק ויילר העוסקת בייצור טופו. העסקה, שעל פי הערכות נעשתה לפי שווי של כ-20 מיליון שקל, כפופה לאישור הממונה על התחרות. הקשר בין הצדדים החל כבר לפני כשנתיים, כששטראוס החלה להפיץ את מוצרי משק ויילר המיוצרים במפעל החברה בנתיבות.
משק ויילר הוקמה בשנת 1994 על ידי דוד ויילר, ונרכשה לפני 4 שנים על ידי שלושה שותפים - גלעד צרי, דורי פרידמן ואילן ספריאל. החברה מייצרת את מוצריה במפעל בנתיבות ומעסיקה כ-70 עובדים.
2 צפייה בגלריה
טופו משק ויילר
טופו משק ויילר
טופו משק ויילר
רכישת השליטה ביצרנית הטופו, יוצאת לדרך כשנה אחרי שהחלה שטראוס לייבא ולהפיץ את מוצרי אלפרו. קודם לכן השיקה את סדרת מעדני ומשקאות החלב SOOM המבוססים על שומשום והיוגורט הצמחי ONLY של חברת YoFix שהחלה דרכה בחממת הפודטק The kitchen. בנוסף, החברה פועלת להקים בסמוך למחלבה באחיהוד, מפעל בו תוכל לייצר את מוצרי אלפרו.
2 צפייה בגלריה
ועידת Mind the tech TLV אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל
ועידת Mind the tech TLV אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל
אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל
(צילום: יריב כץ)
העסקה נחתמה חודשים ספורים אחרי שתנובה, מובילת שוק תחליפי החלב, רכשה את א.י.ן תעשיות, יצרנית טופו המשווקת את המותגים טופו שיזן וטופו יפני, כהמשך להרחבת פעילותה בתחום תחליפי החלב. מכירות שוק הטופו הסתכמו ב-2020 בכ-60 מיליון שקל והערכות הן שהגדלת מגוון המוצרים תאפשר להצמיח את השוק.
אייל דרור, מנכ״ל שטראוס ישראל: ״השותפות עם משק ויילר והעומדים בראשה היא צעד נוסף בכיוון זה, אך לא אחרון, אנו מתכוונים להרחיב את מגוון המוצרים של המותג וכן להגדיל את מגוון המוצרים המבוססים חלבון אלטרנטיבי בשנים הקרובות לקטגוריות נוספות״.