סגור
הבניין בנחלת בנימין 83 היום. מרכז הנדל"ן
הבניין בנחלת בנימין 83 היום (צילום: אתר VTLV)

לא יאמן: זה המחיר ששולם עבור בניין בן 90 שנה בתל-אביב

חברת הנדל"ן ויתקין פרי תשלים השבוע רכישה של בניין בן כ-90 שנה בנחלת בנימין 83, עם 3 קומות, 8 דירות וקומת גלריה. החברה תהפוך את הבניין לבניין בן 5 קומות ו-23 דירות, והסכום ששילמה עבור העסקה נראה כמעט דמיוני

תמורת 41 מיליון שקל תשלים השבוע חברת הנדל"ן ויתקין פרי עסקה לקניית בניין בנחלת בנימין 83 בתל אביב. הבניין יירכש ממשפחה פרטית שהיא הבעלים ההיסטוריים של הבניין, שנבנה בשנות ה-30 של המאה הקודמת.
כיום הבניין בן 3 קומות, עם קומת גלריה ומסחר. בקומת המסחר נמצאת כרגע החנות המיתולוגית של ארטא, ומעליה 8 דירות. בכוונת החברה לבנות במקום בניין בן 23 דירות ב-5 קומות, שייבנו מעל קומת קרקע מסחרית עם גלריה. הדירות יהיו בנות 2-3 חדרים בגודל 49-80 מ"ר, לצד 3 דירות פנטהאוז עם מרפסות של 12-14 מ"ר. 286 מ"ר יוקצו למסחר, עם קומת גלריה של 370 מ"ר, אבל לא תיבנה חנייה בבניין. בקרוב תוגש הבקשה להיתר ההריסה, ואדריכל הפרויקט הוא אדם כהן ממרמלשטיין כהן אדריכלים.
1 צפייה בגלריה
הדמיית הפרויקט של ויתקין פרי בנחלת בנימין. מרכז הנדל"ן
הדמיית הפרויקט של ויתקין פרי בנחלת בנימין. מרכז הנדל"ן
הדמיית הפרויקט של ויתקין פרי בנחלת בנימין
(מרמלשטיין כהן אדריכלים)
העסקה נחתמה לפני שלושה חודשים, והיא מצטרפת לזכייה של החברה במכרז של רמ"י לפני שנה בכ-39 מיליון שקל. המכרז, ברחוב י"ל פרץ שבין נווה שאנן לפלורנטין, ממוקם בשטח 0.7 דונם במגרש ריק. שם יבנו קומת מסחר על הקרקע עם שתי יחידות מסחר בשטח כולל של כ-100 מ"ר, ומעליה עוד 27 יחידות דיור בנות 2-3 חדרים. בנוסף אליהם ייבנו שני פנטהואזים של 4-3 חדרים בשש קומות, עם שני מרתפי חניה. האדריכל בפרויקט זה הוא חגי הופלר.
"למרות סביבת הריבית הגבוהה, וההאטה שחווה עולם הנדל"ן בשנה האחרונה, יש בנו אמונה גדולה בחוסנה הכלכלי של החברה וביכולותיה", אמר יוסי דהן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של ויתקין פרי. "העסקה היא עסקה נוספת ברצף העסקאות שעשתה החברה בתל אביב בתקופה האחרונה ואנחנו גאים בה במיוחד - מדובר באחד האזורים הטרנדיים והתוססים של תל אביב, ואנחנו שמחים מאוד להוסיף לפורטפוליו של החברה בניין במיקום הזה".
ויתקין-פרי הוקמה ב-2015 על ידי עדי ויתקין ומיכל שטרן פרי. החברה מתמחה בבנייני בוטיק ועוסקת ברכישה והשבחה של נכסים, ייזום, תכנון, בנייה, שיווק ואכלוס של פרויקטים בעיקר בתחום המגורים ובהתחדשות עירונית. החברה מקדמת עשרות דירות שנמצאות בשלבים שונים של תכנון, ביצוע ואכלוס. היא פעילה ברמת גן, תל אביב, בת ים ורמת השרון.
נכתב על ידי מערכת מרכז הנדל"ן