סגור
ג'ף בזוס עם הוריו מייק וג'קי בזוס
ג'ף בזוס עם הוריו מייק וג'קי בזוס (צילום: AFP)

חבילת הנדל"ן של בזוס להוריו: שני בתי חוף סמוכים במיאמי ב-78 מיליון דולר

ג'קי ומייק בזוס שילמו בעזרת בנם מייסד אמזון ג'ף בזוס, 34 מיליון דולר על בית חוף בן 6 חדרי שינה ובריכה ו-44 מיליון שקל על בית סמוך דומה. כל אחד מהבתים משתרע על 8 דונם, ככה שבני הזוג יצרו לעצמם מתחם בן 16 דונם

מייסד אמזון ג'ף בזוס, עזר להוריו ג'קי ומייק בזוס, לרכוש שני בתי חוף במיאמי בעלות כוללת של 78 מיליון דולר. לפי דיווח באתר Mansion Global, בני הזוג שילמו בשבוע שעבר 34 מיליון דולר על נכס הממוקם על החוף בשכונת קורל גייבלס. הם גם רכשו את הבית הסמוך במחיר של 44 מיליון דולר, ובכך יצרו לעצמם מתחם מפואר על החוף.
הבית הראשון שעלה 34 מיליון דולר כולל 6 חדרי שינה, 7 חדרי רחצה והוא בגודל 1,192 מ"ר ומתפרש על פני כ-8 דונם. הבעלים שלו היו ראול קלבוז וראקל קורדון, שרכשו אותו ב-2018 עבור 8.5 מיליון דולר וביצעו בו שיפוץ נרחב. הבית כולל איזור בריכה מורחב שבו מטבחון מצויד ואזור הסעדה עם גריל ברביקיו. כמו כן, יש בבית קיר טיפוס וחנייה מקורה ל-9 מכוניות ומרתף יינות. הבית הוצע למכירה במקור ב-2020 עבור 25.8 מיליון דולר, אך הסכום עלה משמעותית בסופו של דבר.
הבית השני כולל 5 חדרי שינה, 5 חדרי רחצה ו-150 מטרים של רצועת חוף. המוכר במקרה הזה הוא אנג'לו ואראס, נשיא חברת הבנייה MV Construction Group. הוא רכש ב-2019 את הבית בגודל 810 מ"ר עבור כמעט 14 מיליון דולר, ולדבריו ערך בו שיפוץ מקיף בעלות של 5 מיליון דולר. "כל מילימטר בבית הזה מותאם למיליארדרים", אמר. "לא חסכנו בדבר, בחרנו את החומרים המרהיבים והנדירים ביותר מהגג ועד ליסודות ובכל מקום ביניהם". החומרים הטבעיים והמובחרים עליהם הם מדבר כוללים שייש עתיק, אבן סיד צרפתית ועץ אירופי.

1 צפייה בגלריה
בית שקנה ג'ף בזוס להוריו ליד מיאמי פלורידה ב-34 מיליון דולר
בית שקנה ג'ף בזוס להוריו ליד מיאמי פלורידה ב-34 מיליון דולר
בית שג'ף בזוס עזר להוריו לקנות, במיאמי, פלורידה, ב-34 מיליון דולר
(צילום: Douglas Elliman Realty)

בני הזוג בזוס, המייסדים של עמותת משפחת בזוס, רכשו את הנכסים באמצעות שתי חברות בע"מ, שלאחת מהן כתובת זהה כמו של העמותה. לפי ואראס הם מתכוונים להשתמש בנכס השני כבית אורחים.
הבית שוכן על שטח של יותר מ-8 דונם, וכולל גם בריכת שחייה גדולה, מרתף יינות שיכול להכיל עד 3,000 בקבוקים, אולם קולנוע ביתי עם 20 מושבים שיכול לשמש גם כחדר ישיבות וחנייה מקורה ל-12 מכוניות.
ג'ף בזוס הוא האדם השני העשיר בעולם עם שווי הון של קרוב ל-144 מיליארד דולר, כך לפי דירוג המיליארדרים של מגזין פורבס. הוא עצמו רכש ב-2020 בית בלוס אנג'לס שהיה בבעלותו של טייקון המוזיקה דיוויד גפן עבור 165 מיליון דולר, במה שנחשבה לאחת מעסקאות הנדל"ן הגדולות של אותה שנה.