סגור
האינטרסים שמאחורי הכסף
רכבת ההשקעות
רכבת ההשקעותהאינטרסים שמאחורי הכסף
שירות כלכליסט |
12:33 | 16.07.25

מ-25 ל-50 מיליארד שקל בשנה: מורן סיטון, מנכ"ל חברת התכנון הפיננסי "ארבע עונות", חושף את סודות התכנון הפיננסי אחרי רכישת נטו. "מתכנן פיננסי שלא מבין שהבוס היחידי שלו הוא הלקוח, פשוט חוטא לתפקיד שלו ולא ישרוד בענף" - בראיון חושף סיטון כיצד הפכה "ארבע עונות" לגוף המפקח על 50 מיליארד שקל, מסביר מדוע המרדף אחר התשואה הטובה ביותר "נועד לכישלון", ומספר על רכישת הפעילות של המתחרה הגדולה, נטו: "לא תכננו שזה יקרה כל כך מהר, אבל זיהינו הזדמנות".

פודקאסטים אחרונים
רכבת ההשקעות
מבט עומק לקרן החוב הגדולה בישראלשירות כלכליסט 16.12.2025
רכבת ההשקעות
האם המהפכה הקוונטית מתחילה עכשיו?שירות כלכליסט 09.12.2025
רכבת ההשקעות
"לא יכול להיות שאנחנו נשב בגטו ההייטק התל-אביבי והכל יהיה בסדר"שירות כלכליסט 02.12.2025
רכבת ההשקעות
ישראל תגיע ל-20-30 מיליון אזרחים, הם צריכים מקום לגור בושירות כלכליסט 25.11.2025
רכבת ההשקעות
"חינוך לאוריינות פיננסית חייב להיכנס כבר בבתי ספר יסודיים וכקורסי חובה באוניברסיטאות"שירות כלכליסט 18.11.2025
רכבת ההשקעות
כך מנצחת הבינה המלאכותית במרוץ הפיננסישירות כלכליסט 11.11.2025
רכבת ההשקעות
"אנחנו לא נחליף את הבנקים, אלא נציע מוצרים שאין להם"שירות כלכליסט 04.11.2025
רכבת ההשקעות
"זבנג וגמרנו? לא אצלנו": פלטפורמות גיוס המונים מנסות לגייס את אמון הציבורשירות כלכליסט 28.10.2025