סגור
לאן נעלמו המכוניות הזולות?
שיחות מהבגאז'
שיחות מהבגאז'לאן נעלמו המכוניות הזולות?
תומר הדר ומאור שלום סויסה |
10:04 | 11.04.25

לפני 12 שנים, רוכשי מכוניות חדשות בישראל יכלו להיכנס לסוכנות ולצאת עם מכונית חדשה שמחירה נמוך מ-60 אלף שקל. זו היתה סוזוקי אלטו הקטנה שהפכה בזכות מחירה הנמוך ללהיט. המתחרים ניסו להציג מכוניות זולות משלהם, כמו המכוניות של דאצ'יה. אבל זה היה פעם. כיום כדי לרכוש מכונית חדשה בישראל צריך לפחות 90 אלף שקל, ולרוב הרבה יותר. מה קרה למכונית העממית והאם יש סוכוי שאי פעם נראה שוב בישראל מכוניות זולות?

פודקאסטים אחרונים
שיחות מהבגאז'
רכב מסחרי: מעיצוב אמנותי בצרפת, דרך הגודל האמריקאי ועד למיסוי בישראלמאור שלום סויסה ותומר הדר 12.06.2026
שיחות מהבגאז'
בין הרים ובין סלעים: אוברלנד - כשהנהיגה ולא היעד היא העיקרתומר הדר ומאור שלום סויסה 29.05.2026
שיחות מהבגאז'
ביג אין ג'פאן: האמינות היפנית כבר לא מספיקה היוםתומר הדר ומאור שלום סויסה 08.05.2026
שיחות מהבגאז'
עלייתו ונפילתו של הדיזל: איך נולד, למה חוסל ומדוע הישראלים מעולם לא אימצו אותותומר הדר ומאור שלום סויסה 01.05.2026
שיחות מהבגאז'
מכת גניבת המכוניות: האם יש דבר כזה רכב בלתי גניב?תומר הדר ומאור שלום סויסה 24.04.2026
שיחות מהבגאז'
טעון טיפוח: מה הקטע שלנו עם שטיפת המכונית?תומר הדר ומאור שלום סויסה 17.04.2026
שיחות מהבגאז'
ויו לה פראנס? מה קרה למכוניות הצרפתיותתומר הדר ומאור שלום סויסה 27.03.2026
שיחות מהבגאז'
מה בוער? תעשיית הענק שנבנתה על הזהב השחורמאור שלום סויסה ותומר הדר 20.03.2026