$
הכסף

הישראלים צריכים עוד כרטיס אשראי? גם פרטנר רוצה להשיק כרטיס חוץ בנקאי

קבוצת התקשורת מבקשת לקבל הצעות לאספקת שירותים מחברות האשראי המקומיות. מנכ"ל החברה: "הרחבת פעילות פרטנר לתחום הפיננסי היא ראשונה עבור חברת תקשורת בישראל"

רחלי בינדמן ועומר כביר 09:4510.02.19

קבוצת התקשורת פרטנר מעוניינת להשיק כרטיס אשראי חוץ-בנקאי, כחלק ממאמציה להרחיב את פעילותה לעולם הפיננסים - כך מסרה הבוקר (א') החברה בהודעה לבורסה.

 

 

לפי ההודעה, פרטנר שלחה לחברות האשראי המקומיות הזמנה לקבל הצעות לאספקת שירותים והקמת מועדון לקוחות, שיספק מוצרים פיננסיים שונים על בסיס כרטיס האשראי. לדברי החברה, מועדון הלקוחות יכול להתבסס על כרטיס אשראי בינלאומי כמו ויזה או מאסטרקארד או על מותג פרטי בינלאומי כמו אמריקן אקספרס או דיינרס. מפרטנר נמסר עוד שהבסיס לפעילות יהיה מיליוני לקוחות פעילים, פרטיים ועסקיים, שמשתמשים בשירותי הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה, הטלפוניה והשיחות בינלאומיות של החברה.

 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. השקת כרטיס האשראי צפויה להיות המהלך הראשון בתחום פעילות חדש שמכנים בספקית Partner Finance איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. השקת כרטיס האשראי צפויה להיות המהלך הראשון בתחום פעילות חדש שמכנים בספקית Partner Finance צילום: אוראל כהן

 

בפרטנר כמובן מקווים למנף התקשרות כזו, כפי שעשו קמעונאיות אחרות כמו שופרסל, פוקס, סופר פארם ואל על, שזכו למענקים שמנים של עשרות מיליוני שקלים מחברות כרטיסי האשראי (ובמקרה של אל על גם ממותגי האשראי הבינלאומיים) כדי להגדיל את החשיפה שלהן, תוך שימוש בפלטפורמת הלקוחות של אותן חברות.

 

כעת עדיין לא ברור מהו הערך המוסף שפרטנר תוכל להציע למחזיקי הכרטיס, מלבד הנחות בשירותי הסלולר והאינטרנט - זאת בניגוד לקמעונאיות כמו אל על שמציעות צבירת נקודות לטיסות, או שופרסל שמציעה הנחות והטבות בקניות בסופר.

 

בנוסף, לא ברור עד כמה השוק מסוגל להכיל מועדון משמעותי נוסף, אחרי ההצפה של המועדונים בשנה האחרונה ובמיוחד לאחר שרק בשבוע שעבר הודיע לאומי כי הוא מציע תכנית הטבות משלו למחזיקי כרטיס בנקאי. עד כמה הציבור הישראלי זקוק לעוד כרטיס אשראי בארנק ? התשובה לכך טמונה בערך המוסף שהכרטיס החדש יציע לו, למול העלויות שבהחזקת הכרטיס. עם זאת, במדינות המערב יש לא מעט קמעונאיות שהשיקו בשנים האחרות כרטיסי "מועדון" והן גם מציעות הלוואות לקונים שלהן.

 

השקת כרטיס האשראי צפויה להיות המהלך הראשון בתחום פעילות חדש שמכנים בספקית Partner Finance. "הרחבת פעילות פרטנר לתחום הפיננסי היא ראשונה עבור חברת תקשורת בישראל", אמר מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, בהודעה לבורסה. "אנחנו מתחילים היום דרך משמעותית, וכפי שידענו לחולל שינוי בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ובתחום תשתיות האינטרנט על גבי סיבים אופטיים, אני בטוח שנצליח להרחיב את התחרות גם בתחום הפיננסי, ולהשיא ערך אמיתי ללקוחות ולמשקיעים.

 

"פעילות זו, כחלק מהפעילות המתהווה של Partner Finance, תהנה מהיכולות הטכנולוגיות המתקדמות של קבוצת פרטנר, תוך שימוש במשאבי הפיתוח והידע של חטיבת טכנולוגיות המידע שלנו. אחרי תהליך מעמיק שכלל בחינת מודלים דומים בעולם ועבודה עם חברות סטארט-אפ שפעילות בתחום הפינטק, אנחנו מתחילים היום את השלב הבא בכניסה שלנו לעולם הפיננסי".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x